mit elendige sexliv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.019 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Anonym trådstarter

hver gang jeg har samleje med min kæreste ender det ALTID op med jeg har enormt meget svie bagefter. Lige i skede åbningen! det gør så AVS at jeg faktisk ikke kan gå i bad efter UDEN det gør nuller naller - & wc besøget efter får det til at brænde en i helvede :s

jeg har været til læge med det 2 gange hvor der fandtes ud af jeg havde svamp og fik da begge gange behandling for det. Kort sagt gør det ikke spor ondt i skeden når ikke der sexes, derudover plages det med ømhed i forbindelse med sex. Og det KUN efter og under sex det gør så ONDT! Jeg aner virkelig ik hvad jeg skal gøre! jeg er meget våd og vi bruger også alt muligt andet for at holde mig godt våd men - det ender altid alligevel op med svie.. :s jeg er ret stram så der skal arbejdes lidt for at få den sjove ind men synes det rigtig underligt det blir ved med at svie efter samleje !!!! også selvom den er kommet ind ved hjælp af creme har jeg den svie på nakken og ikk mindre gør det at cremen brænder!!!!!! hvad skal jeg gøre!? det ødelægger vores sexliv :s jeg må lade mig fortælle jeg aldrig har haft let ved sex og altid været meget lukket ved åbningen men dog ikke døjet med så mange smerter som idag! ):

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Mi

Du må da ned til lægen igen. Måske er det svamp igen, nogle døjer jo med det hele tiden.

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

Mi skriver:

Du må da ned til lægen igen. Måske er det svamp igen, nogle døjer jo med det hele tiden.

Enig! Af sted med dig!

Jeg har desværre haft rigtig mange problemer med tilbagevendende svamp efter jeg har født. Jeg forsøger at forebygge med vivag vaginaltabletter, for at holde PH'en normal... 

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

ok - tak for det

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Enig! Af sted med dig!

Jeg har desværre haft rigtig mange problemer med tilbagevendende svamp efter jeg har født. Jeg forsøger at forebygge med vivag vaginaltabletter, for at holde PH'en normal... 

okey - tak for det

Anmeld

8. november 2011

TR

Anonym skriver:

hver gang jeg har samleje med min kæreste ender det ALTID op med jeg har enormt meget svie bagefter. Lige i skede åbningen! det gør så AVS at jeg faktisk ikke kan gå i bad efter UDEN det gør nuller naller - & wc besøget efter får det til at brænde en i helvede :s

jeg har været til læge med det 2 gange hvor der fandtes ud af jeg havde svamp og fik da begge gange behandling for det. Kort sagt gør det ikke spor ondt i skeden når ikke der sexes, derudover plages det med ømhed i forbindelse med sex. Og det KUN efter og under sex det gør så ONDT! Jeg aner virkelig ik hvad jeg skal gøre! jeg er meget våd og vi bruger også alt muligt andet for at holde mig godt våd men - det ender altid alligevel op med svie.. :s jeg er ret stram så der skal arbejdes lidt for at få den sjove ind men synes det rigtig underligt det blir ved med at svie efter samleje !!!! også selvom den er kommet ind ved hjælp af creme har jeg den svie på nakken og ikk mindre gør det at cremen brænder!!!!!! hvad skal jeg gøre!? det ødelægger vores sexliv :s jeg må lade mig fortælle jeg aldrig har haft let ved sex og altid været meget lukket ved åbningen men dog ikke døjet med så mange smerter som idag! ):

Er du sikker på det er svamp ? ..
Synes det lyder underligt ..

Svamp er jo os noget der klør.

Hvis du bliver ved med at få så ondt efter sex, synes jeg du skal bank i bordet hos din læge og få H*n til at undersøge det en gang for alle ..

Det andet er da ikke til at holde ud.

Anmeld

8. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Stakkels dig.

Vidste du at man rent faktisk kan være allergisk overfor sin kæreste?

Det er et mareridt, skal jeg hilse og sige.

Prøv med kondom og se om det hjælper..og hvis det gør det, så kunne det tyde på, at det rent faktisk kan være det, der er dit/jeres problem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2012

MHoppe

Jeg lider desværre af nøjagtig det samme, og kunne godt tænke mig at høre, hvad der videre er sket med dig. Har du fået en afklaring på  hvad der sker?

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

MHoppe skriver:

Jeg lider desværre af nøjagtig det samme, og kunne godt tænke mig at høre, hvad der videre er sket med dig. Har du fået en afklaring på  hvad der sker?

synes ikke om

jamen det er forsvundet ganske enkelt og nemt.. jeg har ikke længere problemer med det.

Anmeld

10. januar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

<p> hver gang jeg har samleje med min kæreste ender det ALTID op med jeg har enormt meget svie bagefter. Lige i skede åbningen! det gør så AVS at jeg faktisk ikke kan gå i bad efter UDEN det gør nuller naller - &amp; wc besøget efter får det til at brænde en i helvede :s</p><p> &nbsp;</p><p> jeg har været til læge med det 2 gange hvor der fandtes ud af jeg havde svamp og fik da begge gange behandling for det. Kort sagt gør det ikke spor ondt i skeden når ikke der sexes, derudover plages det med ømhed i forbindelse med sex. Og det KUN efter og under sex det gør så ONDT! Jeg aner virkelig ik hvad jeg skal gøre! jeg er meget våd og vi bruger også alt muligt andet for at holde mig godt våd men - det ender altid alligevel op med svie.. :s jeg er ret stram så der skal arbejdes lidt for at få den sjove ind men synes det rigtig underligt det blir ved med at svie efter samleje !!!! også selvom den er kommet ind ved hjælp af creme har jeg den svie på nakken og ikk mindre gør det at cremen brænder!!!!!! hvad skal jeg gøre!? det ødelægger vores sexliv :s jeg må lade mig fortælle jeg aldrig har haft let ved sex og altid været meget lukket ved åbningen men dog ikke døjet med så mange smerter som idag! ):</p>

Er du blevet undersøgt for vulvodyni (tror jeg det staves) Har to veninder der er plaget af det og det er ret smertefuldt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.