Anonym skriver:
hver gang jeg har samleje med min kæreste ender det ALTID op med jeg har enormt meget svie bagefter. Lige i skede åbningen! det gør så AVS at jeg faktisk ikke kan gå i bad efter UDEN det gør nuller naller - & wc besøget efter får det til at brænde en i helvede :s
jeg har været til læge med det 2 gange hvor der fandtes ud af jeg havde svamp og fik da begge gange behandling for det. Kort sagt gør det ikke spor ondt i skeden når ikke der sexes, derudover plages det med ømhed i forbindelse med sex. Og det KUN efter og under sex det gør så ONDT! Jeg aner virkelig ik hvad jeg skal gøre! jeg er meget våd og vi bruger også alt muligt andet for at holde mig godt våd men - det ender altid alligevel op med svie.. :s jeg er ret stram så der skal arbejdes lidt for at få den sjove ind men synes det rigtig underligt det blir ved med at svie efter samleje !!!! også selvom den er kommet ind ved hjælp af creme har jeg den svie på nakken og ikk mindre gør det at cremen brænder!!!!!! hvad skal jeg gøre!? det ødelægger vores sexliv :s jeg må lade mig fortælle jeg aldrig har haft let ved sex og altid været meget lukket ved åbningen men dog ikke døjet med så mange smerter som idag! ):
Stakkels dig.
Vidste du at man rent faktisk kan være allergisk overfor sin kæreste?
Det er et mareridt, skal jeg hilse og sige.
Prøv med kondom og se om det hjælper..og hvis det gør det, så kunne det tyde på, at det rent faktisk kan være det, der er dit/jeres problem.

Kærligst
Sussie
Anmeld