Georg jensen marguerit - Ørestikker samt ring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. oktober 2011

Isabella_mor

havde det været en sort ring med sølv istedet for guld havde jeg fanme købt den.. ønsker jeg mig nemlig... har halskæden i sort med sølvhalskæde

det er det flotteste smykke jeg kender...

held og lykke med salget det skal du nok få solgt. især her op til jul... men evt prøv på TS, der skal da nok være nogle flere interesserede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Emily2012<3

isabellamor skriver:

havde det været en sort ring med sølv istedet for guld havde jeg fanme købt den.. ønsker jeg mig nemlig... har halskæden i sort med sølvhalskæde

det er det flotteste smykke jeg kender...

held og lykke med salget det skal du nok få solgt. især her op til jul... men evt prøv på TS, der skal da nok være nogle flere interesserede

Uha, ja jeg har også lige siddet og kigget og faldt også over det sorte.. Puha, jeg er både forelsket i det hvid/sølv og i det sort/sølv nu.. 

Måske man skulle se om man ikke kunne få manden til at købe det på et eller andet tidspunkt..   

Anmeld

30. oktober 2011

Isabella_mor

BJNGJ. skriver:

Uha, ja jeg har også lige siddet og kigget og faldt også over det sorte.. Puha, jeg er både forelsket i det hvid/sølv og i det sort/sølv nu.. 

Måske man skulle se om man ikke kunne få manden til at købe det på et eller andet tidspunkt..   

jeg fik min halskæde i kærestegave af kæresten sidste år.. <3 og jeg ELSKER DEN... har aldrig haft den taget af siden.. 

Anmeld

30. oktober 2011

Emily2012<3

isabellamor skriver:

jeg fik min halskæde i kærestegave af kæresten sidste år.. <3 og jeg ELSKER DEN... har aldrig haft den taget af siden.. 

Årrh hvor fint..

Jeg ønsker mig det også.. Det er bare så tisse dyrt.. MEN jeg kan jo bare håbe..

Anmeld

30. oktober 2011

Isabella_mor

BJNGJ. skriver:

Årrh hvor fint..

Jeg ønsker mig det også.. Det er bare så tisse dyrt.. MEN jeg kan jo bare håbe..

ja jeg troede fanme heller aldrig mine egne øjne da jeg åbnede æsken...

Anmeld

30. oktober 2011

Emily2012<3

isabellamor skriver:

Nej kan jeg godt forstå da.. Det er jo også vildt det skal være så dyrt.. Men en super flot gave..  

Anmeld

30. oktober 2011

Emily2012<3

isabellamor skriver:

Hvad tænker du egentlig at jeg evt kunne få for sådan et sæt her?

Er lidt på bar bund, og er bange for jeg kommer til at tage for meget for det.. 

Anmeld

30. oktober 2011

Isabella_mor

BJNGJ. skriver:

Hvad tænker du egentlig at jeg evt kunne få for sådan et sæt her?

Er lidt på bar bund, og er bange for jeg kommer til at tage for meget for det.. 

det skal du ikke spørge mig om... du går vel bare ud fra prisen fra ny. og så må du jo sælge til den pris din mavefornemmelse siger dig at det er en ok pris..

Anmeld

6. november 2011

Emily2012<3

Op op.. Slet ingen interesserede i dette fine sæt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.