Omfg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

... Min mand vil have en baby...

Er lige ano da vi ikke vil have folk ved det... Men min mand vil have en baby... Har sagt det til mig selv 117 gange siden han "sagde" det for en halv time siden....

Han ville absolut ikke have børn... Har haft en mistanke om at jeg måske var gravid, men får så min mens i dag... Og jeg er lettet over at kunne fortælle ham at jeg ikke var gravid da han blev en smule knotten da jeg fortalte ham det for en uges tid siden (at jeg havde en mistanke om graviditet)

Og hans svar til at mens var kommet var øv

Siger at det må han lige uddybe og han siger at nu havde han jo alligevel måske vendet sig til tanken og så slemt var det jo heller ikke og vi bliver enige om at jeg ikke skal starte op på p-piller igen... Vi prøver ikke intensivt slet ikke... men vi ved at det kan ske! Der kan jo gå længe inden det sker... men vi prøver...

Ved slet ikke hvad jeg vil med det her indlæg er bare chokkeret og glad på samme tid... Og synes det kommet RET tæt på lige pludselig...

Fuck hvor jeg elsker den mand altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Hasselnødden

Det er der ikke noget at sige Det må være lidt forvirrende, men super dejligt, men nervepirrende at han nu vil, når han nu ikke ville... og vil han så stadigvæk når du bliver gravid og .... forstår dig godt, men hvor dejligt  Krydser fingre for en snarlig titel

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

mmh . de mænd altså. ligeså irriterende de kan være, ligeså dejlige rt de sku. :-)

Held og lykke med det hele.

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mange tusinde tak begge 2....

Jamen præcis de tænker sidder jeg med... lige som du beskriver det... men han er jo en voksen mand og håber inderligt bare han står ved sin beslutning...

Men hold op hvor er det en mærkelig men dejlig følelse jeg går i seng med her til aften!

Så jeg har sq taget den sidste p-pille for en tid

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

86 læsninger og 2 svar... okay så... Men er stadig lykkelig og meget omtumlet her til morgen.

Anmeld

26. oktober 2011

malliebooh

Tillykke med det

Bare det var mig

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

Tillykke med det

Bare det var mig

Det kommer lige pludselig og når man mindst venter det

Anmeld

26. oktober 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Det kommer lige pludselig og når man mindst venter det

Det gør det tydeligvis

Anmeld

26. oktober 2011

Giraffen

Anonym skriver:

... Min mand vil have en baby...

Er lige ano da vi ikke vil have folk ved det... Men min mand vil have en baby... Har sagt det til mig selv 117 gange siden han "sagde" det for en halv time siden....

Han ville absolut ikke have børn... Har haft en mistanke om at jeg måske var gravid, men får så min mens i dag... Og jeg er lettet over at kunne fortælle ham at jeg ikke var gravid da han blev en smule knotten da jeg fortalte ham det for en uges tid siden (at jeg havde en mistanke om graviditet)

Og hans svar til at mens var kommet var øv

Siger at det må han lige uddybe og han siger at nu havde han jo alligevel måske vendet sig til tanken og så slemt var det jo heller ikke og vi bliver enige om at jeg ikke skal starte op på p-piller igen... Vi prøver ikke intensivt slet ikke... men vi ved at det kan ske! Der kan jo gå længe inden det sker... men vi prøver...

Ved slet ikke hvad jeg vil med det her indlæg er bare chokkeret og glad på samme tid... Og synes det kommet RET tæt på lige pludselig...

Fuck hvor jeg elsker den mand altså

Iih hvor spændende og stort tillykke 

Hvis han er en mand som du siger, mon så ikke han står ved hans beslutning

Anmeld

26. oktober 2011

Drømme

Et tillykke herfra da
Jeg håber virkelig for både dig og jer at han så står fast på den beslutning.
Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.