Erfaringer søges ang. mads&mette / elka regntøj (føtex)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Livas mor

Vi har også både termosæt derfra og regnsæt.. Og vi har kun været glade for det og det holder hende tørt. I første omgang havde vi købt et dyrere sæt i NameIt, men hun blev så våd når hun havde det på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

dpb

Vi har også regntøj og termosæt fra føtex, og er glade for det... Bla. kan jeg godt lide at der er lynlås og trykknapper i jakken... og kvaliteten et ok i forhold til pris... det holder barnet fint tørt/varmt og at det måske ikke overlever til næste skud på stammen er fair nok til den pris!!

Har før haft sæt fra Abeko og de sæt var der kun trykknapper i og det ene holdt også kun til vores ældste... Så tror man kan være uheldig med alle typer regnsæt...
Har også oplevet med det ene sæt fra føtex at selerne trævlede, men er rimelig sikker på det også har noget at gøre med at de i bh lærer at sætte dem "over kors" og dermed strækker mere end man bør i elastikken også selvom de sidder fint almindeligt for det er sådan vi gør herhjemme... temmelig træls...

Qnuz

Anmeld

26. oktober 2011

lycly

Jeg arbejder i textilen i føtex og kan helt klart anbefale regntøjet. Der har tidligere været en del kuneklager om kvaliteten på Elka, men vores indkøbsafdeling har virkelig oppet sig, og stiller nu meget højere krav til kvaliteten fra producenten. Så de varer der sælges nu er i meget høj kvalitet, og bliver rost meget af kunderne

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

Maise skriver:

Hej piger.

ja vil høre om i har nogen erfaringer med deres regnetøj??

De har det tit på tilbud og jeg overvejer ofte at købe et sæt til foråret.

God aften derude.

mvh Maise

Har ikke erfaringer med deres regntøj, men jeg er ovenud glad for alt det mads&mette tøj jeg har købt... Det er utrolig lækkert tøj og det holder godt, synes jeg

Anmeld

26. oktober 2011

Maise

spj skriver:

Kan klart anbefale deres regntøj. Min datter har haft det fra i sommers og vi er meget glade for det. Det holder hende fint tør og synes faktisk ikke man kan se at hun har brugt det rigtig meget, selvom hun har bukserne på næsten hver dag.

super, tak for tip ;-)

Anmeld

26. oktober 2011

Maise

Livas mor skriver:

Vi har også både termosæt derfra og regnsæt.. Og vi har kun været glade for det og det holder hende tørt. I første omgang havde vi købt et dyrere sæt i NameIt, men hun blev så våd når hun havde det på..

super, tak for tip.

Anmeld

26. oktober 2011

Maise

dpb skriver:

Vi har også regntøj og termosæt fra føtex, og er glade for det... Bla. kan jeg godt lide at der er lynlås og trykknapper i jakken... og kvaliteten et ok i forhold til pris... det holder barnet fint tørt/varmt og at det måske ikke overlever til næste skud på stammen er fair nok til den pris!!

Har før haft sæt fra Abeko og de sæt var der kun trykknapper i og det ene holdt også kun til vores ældste... Så tror man kan være uheldig med alle typer regnsæt...
Har også oplevet med det ene sæt fra føtex at selerne trævlede, men er rimelig sikker på det også har noget at gøre med at de i bh lærer at sætte dem "over kors" og dermed strækker mere end man bør i elastikken også selvom de sidder fint almindeligt for det er sådan vi gør herhjemme... temmelig træls...

Qnuz

ja det er rigtigt. i det sæt min datter har nu er der også kun trykknapper i. tak for tip.

Anmeld

26. oktober 2011

Maise

LunaLykke skriver:

Jeg arbejder i textilen i føtex og kan helt klart anbefale regntøjet. Der har tidligere været en del kuneklager om kvaliteten på Elka, men vores indkøbsafdeling har virkelig oppet sig, og stiller nu meget højere krav til kvaliteten fra producenten. Så de varer der sælges nu er i meget høj kvalitet, og bliver rost meget af kunderne

hehe altid godt med noget indsider info ;-) ja og skulle hun blive våd i det, kan jeg vel kræve pengene tilbage. tak for tip.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.