Erfaringer søges ang. mads&mette / elka regntøj (føtex)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.525 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Maise

Hej piger.

ja vil høre om i har nogen erfaringer med deres regnetøj??

De har det tit på tilbud og jeg overvejer ofte at købe et sæt til foråret.

God aften derude.

mvh Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Jeia

Maise skriver:

Hej piger.

ja vil høre om i har nogen erfaringer med deres regnetøj??

De har det tit på tilbud og jeg overvejer ofte at købe et sæt til foråret.

God aften derude.

mvh Maise

Min søn havde mads og mette regntøj, da han var mindre. Det holdt ham fint tør, men tilsidst begyndte elastiken i den ene sele på bukserne at trevle, så min datter kan ikke arve dem. Men sættet holdt fint til 1 barn, og det var jo billigt

Anmeld

25. oktober 2011

Maise

Jeia skriver:

Min søn havde mads og mette regntøj, da han var mindre. Det holdt ham fint tør, men tilsidst begyndte elastiken i den ene sele på bukserne at trevle, så min datter kan ikke arve dem. Men sættet holdt fint til 1 barn, og det var jo billigt

tak for svar. det er også bare meningen hun skal bruge det et års tid til hun skal op i et nummer større. helt ok det ikke kan holde til en evt. nr. 2 Hendes nuværende regnsæt småfolk, købte jeg på trendsales for 250-,. det koster fra nyt 500. det er super lækkert. men kan godt leve med et fint sæt fra føtex i lilla til 150-,

tror jeg prøver at købe det så.

Anmeld

25. oktober 2011

LR85

Vi har haft et sæt i 3-5 måneder. Det er nemt a få a og på og børne er tørre. Synes sagtens det kan anbefales

Anmeld

25. oktober 2011

Jeia

Maise skriver:

tak for svar. det er også bare meningen hun skal bruge det et års tid til hun skal op i et nummer større. helt ok det ikke kan holde til en evt. nr. 2 Hendes nuværende regnsæt småfolk, købte jeg på trendsales for 250-,. det koster fra nyt 500. det er super lækkert. men kan godt leve med et fint sæt fra føtex i lilla til 150-,

tror jeg prøver at købe det så.

Anmeld

25. oktober 2011

trunte89

Vi købte sidste år et sæt regntøj og et sæt termotøj - til 250 tror jeg det var - i føtex, og det holdt rigtig godt.

Anmeld

25. oktober 2011

Maise

louiseandersen85 skriver:

Vi har haft et sæt i 3-5 måneder. Det er nemt a få a og på og børne er tørre. Synes sagtens det kan anbefales

tusind tak, ja synes egentlig det er et ret fint sæt til billige penge og deres termosæt bruger vi, som også er ok synes jeg.

Anmeld

25. oktober 2011

Maise

trunte89 skriver:

Vi købte sidste år et sæt regntøj og et sæt termotøj - til 250 tror jeg det var - i føtex, og det holdt rigtig godt.

det tilbud havde de for et par uger siden, kommer vel igen. idenne uge er det regnsættet for 150. hmm venter til det kommer til 250 for begge dele igen så. tak for reminderen.

Anmeld

25. oktober 2011

trunte89

Maise skriver:

det tilbud havde de for et par uger siden, kommer vel igen. idenne uge er det regnsættet for 150. hmm venter til det kommer til 250 for begge dele igen så. tak for reminderen.

Ja, det kommer sikkert igen.

Anmeld

26. oktober 2011

spj

Kan klart anbefale deres regntøj. Min datter har haft det fra i sommers og vi er meget glade for det. Det holder hende fint tør og synes faktisk ikke man kan se at hun har brugt det rigtig meget, selvom hun har bukserne på næsten hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.