Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger... Har lige brug for lidt råd, jeg har den seneste uge haft meget øget udflåd, og lugt fra underlivet plus niv og jag i under livet. Er der nogen der har prøvet disse symptomer tidligt i graviditeten.
Hej piger... Har lige brug for lidt råd, jeg har den seneste uge haft meget øget udflåd, og lugt fra underlivet plus niv og jag i under livet. Er der nogen der har prøvet disse symptomer tidligt i graviditeten.
Tror desværre ikke det er symptomer på graviditet når du skriver lugt. Måske du skal tage et smut forbi lægen og blive undersøgt for svamp. Men krydser da for den øgede udflåd skyldes graviditeten
Risen skriver: Tror desværre ikke det er symptomer på graviditet når du skriver lugt. Måske du skal tage et smut forbi lægen og blive undersøgt for svamp. Men krydser da for den øgede udflåd skyldes graviditeten
Kan den øgede udflod betyde graviditet? Har ventet i spænding på et svar på dette spørgsmål. har jeg nemlig haft den sidste lille uges tid.
Måske jeg bare snart skulle teste, da listen med symptomer + forsinket mens begynder at tyde på der er noget i gærre.
christina92 skriver: Kan den øgede udflod betyde graviditet? Har ventet i spænding på et svar på dette spørgsmål. har jeg nemlig haft den sidste lille uges tid. Måske jeg bare snart skulle teste, da listen med symptomer + forsinket mens begynder at tyde på der er noget i gærre.
Ja det kan det godt Men pas på med at lægger for meget i det, for det er meget individuelt fra kvinde til kvinde
Risen skriver: Ja det kan det godt Men pas på med at lægger for meget i det, for det er meget individuelt fra kvinde til kvinde
Ja skuffet kan man altid blive
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128