Tidlige symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger... Har lige brug for lidt råd, jeg har den seneste uge haft meget øget udflåd, og lugt fra underlivet plus niv og jag i under livet. Er der nogen der har prøvet disse symptomer tidligt i graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Risen

Anonym skriver:

Hej piger... Har lige brug for lidt råd, jeg har den seneste uge haft meget øget udflåd, og lugt fra underlivet plus niv og jag i under livet. Er der nogen der har prøvet disse symptomer tidligt i graviditeten.

Tror desværre ikke det er symptomer på graviditet når du skriver lugt. Måske du skal tage et smut forbi lægen og blive undersøgt for svamp. Men krydser da for den øgede udflåd skyldes graviditeten

Anmeld

28. oktober 2011

christina92

Risen skriver:

Tror desværre ikke det er symptomer på graviditet når du skriver lugt. Måske du skal tage et smut forbi lægen og blive undersøgt for svamp. Men krydser da for den øgede udflåd skyldes graviditeten

Kan den øgede udflod betyde graviditet? Har ventet i spænding på et svar på dette spørgsmål. har jeg nemlig haft den sidste lille uges tid.

Måske jeg bare snart skulle teste, da listen med symptomer + forsinket mens begynder at tyde på der er noget i gærre.

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Lugten var der kun en dag. Men har meget øget udflåd, jeg plejer normalt aldrig at døje med det. Men har taget test og den var negativ. Det er 16 dage siden jeg havde æl men skal først have mens d.4 så jeg krydser for at det ikke kommer

Anmeld

28. oktober 2011

Risen

christina92 skriver:

Kan den øgede udflod betyde graviditet? Har ventet i spænding på et svar på dette spørgsmål. har jeg nemlig haft den sidste lille uges tid.

Måske jeg bare snart skulle teste, da listen med symptomer + forsinket mens begynder at tyde på der er noget i gærre.

Ja det kan det godt Men pas på med at lægger for meget i det, for det er meget individuelt fra kvinde til kvinde

Anmeld

28. oktober 2011

christina92

Risen skriver:

Ja det kan det godt Men pas på med at lægger for meget i det, for det er meget individuelt fra kvinde til kvinde

Ja skuffet kan man altid blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.