Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
benjamins'mor skriver: Ja okay. Trille. Silje.Silke.Madeleine. (Staves) Tino.Sol.Irina.
Ja okay. Trille. Silje.Silke.Madeleine. (Staves) Tino.Sol.Irina.
vi er blevet enige om pigenavnet mynthe
men drengenavnet er vi i tvivl om... jeg synes tino er super sødt, men manden synes ikke rigtig om det.. hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pigenavne
Amaya
Alfrida
Lilian
Olivia
Drengenavne
Archibald
Eddie
Theo
Samuel
lærkes_mor skriver: Hvis en dreng så synes jeg at Likas passer godt til... ¨Pige så Filucca
Hvis en dreng så synes jeg at Likas passer godt til... ¨Pige så Filucca
har aldrig hørt navnet likas før
men synes faktisk at det er ret sødt..
merle2010 skriver: har aldrig hørt navnet likas før men synes faktisk at det er ret sødt..
Lela skriver: Pigenavne Amaya Alfrida Lilian Olivia Drengenavne Archibald Eddie Theo Samuel
kan godt lide samuel, det er et sødt navn
lærkes_mor skriver: Min venindes dreng hedder det :-) Jeg synes det er virkelig sødt!
Min venindes dreng hedder det :-) Jeg synes det er virkelig sødt!
vores vennepar har en søn der hedder Mikas, og manden synes det minder for meget om det.. øvøv
merle2010 skriver: vores vennepar har en søn der hedder Mikas, og manden synes det minder for meget om det.. øvøv
Arthur
anton
sylvester
merle2010 skriver: ja hvilke navne kunne passe til anastazia, julian og Merle??? har tænkt lidt på jamie hvis en dreng og mynthe hvis en pige kom gerne med nogle bud... gerne lidt specielt, men ikke alt for specielt, da manden er ret sær.. hehe
ja hvilke navne kunne passe til anastazia, julian og Merle???
har tænkt lidt på jamie hvis en dreng og mynthe hvis en pige
kom gerne med nogle bud... gerne lidt specielt, men ikke alt for specielt, da manden er ret sær.. hehe
Caspian
Sylvester
Olander
Ares
Linus
Simeon
Azur
Octavian
Edvard
Sverre
Milo
Mynthe
Marian
Molly
Miriam
Vivienne
Simonetta
Alette
Helena
Annabell
Eliane
Alexandra
Sylvia
Veronica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128