Hej Tina/grynt og alle jer andre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2008

Rasmine

Der er en del herinde, som skriver MANGE indlæg, hvilket jeg synes er fedt, så sker da der altid et eller andet.

Synes det er OK admin KAN slette indlæg.
På NB gjorde de det bare OFTE, også bare pga. et lille sølle link, til en "forbudt" webshop, el. lign.
Det var for meget.

Kan forstå, at I på MM har haft en del problemer, så synes jeg det er OK at admin sletter et indlæg, for at lægge en dæmper på det hele.
Forstår godt du er kommet herover, var lige inde og lure, som sagt, på MM, hold da op, det bliver kørt langt ud.

Det er ærgerligt sådan noget sker, især fordi de andre i ens gruppe jo næsten er "ens nærmeste", i al fald i hverdagen, sådan har jeg det i al fald. (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Muffinmus

Også mig fra MM:)
Men er der nu stadig da jeg jo har været der i 1 1/2 år og føler jeg hører lidt til der også:) Velkommen her, det er meget mere fredeligt, men sjovere:):)

Anmeld

2. marts 2008

Loggidut

jammen velkommen til....håber du falder til her....
ja det der med mange indlæg på en gang...det er lige mig...sorry...men sådan er jeg vist bare...lol...
vi holder snakken igang herinde...har det sjovt og respektere hinanden...og det er netop det der gør gruppen kanon...så velkommen til...håber du kan tage en masse spas...for det er vi virkelig gode til!8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.