Hej Tina/grynt og alle jer andre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Anna-Rosa

Jeg har idag fået en mail af Tina/grynt som har inviteret mig til at deltage i jeres gruppe herinde, og det er jeg bare tosse glad for.:D
Jeg kommer som sagt fra min-mave, men der har været de vildeste cat-fights derovre og de fleste er efterhånden rykket derfra.
Jeg har to underskønne piger: Anna-Mai fra juni 2004 og Rosa-Lie fra juli 2007, Vi bor alle fire i Kolding pt i "pit" i et rækkehus da vi er ved at bygge drømmehuset.
Jeg er på barsel fra et job som sælger i modetøjsbranchen og ellers sælger jeg børnetøj i min fritid. Glæder mig til at lære jer at kende
Tynen, har du ikke også tilhørt den noget omstridte MM juli 07 gruppe?

Knus Anja;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Rasmine

Velkommen til.
Vi har også nogle vilde fights, men det er nu over hvem som har de største overarme, hvem som kan lefle mest for Henrik(admin.), og hvem som kan præstere det underligste morgenhår, osv. osv. osv.

Hvor skal I bygge?
Min ex-onkel er i byggebranchen i Kolding (Håber ikke det er ham som skal bygge Jeres hus) :$

Mette , aka Bacon

Anmeld

2. marts 2008

Grynt

Hej Anja, hvor er jeg glad for du tog imod min invitation og ikke syntes jeg gik over stregen :D

Rigtigt meget velkommen i vores helt vildt fantastiske og dejlige gruppe af skønne quinder med lækkert (morgen) hår og stærke arme :))

Håber du bliver glad for gruppen

Kh Grynt/Tina og Freja og alle mine andre unger ;)

Anmeld

2. marts 2008

Marco2

Wælkommen te'!! Ja, må indrømme at jeg er blevet underholdt lidt idag af at læse indlæg på den omstridte side. Der har den sørme ikke fået for lidt :D Her er vi sgu bare skøre på den fede måde. Er I klar over hvor mange gange man kan trykke på opdaterknappen indenfor et kvarter??? AG - åbenbart baby.dk-junkie 8D

Anmeld

2. marts 2008

Anna-Rosa

:)):)):)):)):)):)):)):))
Jeg kan godt se at der kører en intern kamp herinde om at være den smukkeste:P
Tak for velkomsten...

Anmeld

2. marts 2008

BellaT

Hej Anja!

Velkommen til! Her hygger vi os rigtig meget.
Har været inde og lure på mm. Sikke noget og sikke et sprog overfor admin derinde:( Synes godt nok ikke det er iorden.
Og så er du fra Kolding. Wuuhuu. Det er jeg næsten også. Har boet der i 6 år. Bor nu i Egtved som jo er lige om hjørnet;).
Håber du vil hygge dig hos os.

Knus fra Helle...

P.S. Der er en tråd for "Kolding-tøser" på Ordet er frit.

Anmeld

2. marts 2008

Rasmine

Ha ha, nu har jeg også slået 5 min. ihjel, med plidder-pladder høsnegårdssnak på MM.
GOK GOK, siger jeg bare!
MEN jeg håber godt nok ikke den stemning bliver overført hertil, hvis de MM-piger kommer herover.
Alle er velkomne, det er jo et åbent forum (der var den igen).

Mette - med "blot en tanke"

Anmeld

2. marts 2008

Tynen

Hey!

Hvad var dit navn på mm?

Jeg smuttede sgu derinde fra - Kunne ikke klare mere indlægsdiarre derinde.
Har aldrig været 100%fan af gruppen eftersom der altid har været interne "kampe" og lede kommentarer - Man fik aldrig lov til at sige sin mening uden at blive misforstået.

Håber du bliver glad for at være herinde med de gamle Netbaby-tøser.

Men du skal være forberedt på masser af humor, hurtige kommentarer og en masse søde piver´!

Vil under ingen omstændigheder håbe (Som Mette siger) at der kommer totalt min-mave stemning herinde nogensinde - Jeg elsker bare den her gruppe! (L)

God aften til dig!!:)

Trine

Anmeld

2. marts 2008

Anna-Rosa

Tynen: Nåeh.. masser af humor og hurtige kommentarer....(?)Det ved jeg sgu ikke lige om er mig...såeh...

ARJ GAS8D Det er fedt med en harmonisk gruppe.. Jeg havde det også lidt med, som du siger at der var lige den der store gruppe som man helst skulle være en del af for at være med i varmen derinde... Og så undskyld mig mange gange men der er nogle stykker derinde der har for lidt at gå op i... hver gang man klikkede sig ind, var der indlæg skrevet af den samme person every god damn time>( Det var/ er bare til at få mens over... Og en anden ting er at jeg ikke bryder mig om at man går ind fra admin. side og leger dommer over hvad der må skrives osv. selvfølgelig skal man holde en ordentlig tone, men hvis ikke man lide det man ser, kan man jo bare , ligesom os forlade siden basta bum!
Mit brugernavn var mor*igen.. ;)

Anmeld

2. marts 2008

ivfmarie

Anna-Rosa skriver:
.. hver gang man klikkede sig ind, var der indlæg skrevet af den samme person every god damn time>( Det var/ er bare til at få mens over...

He he... sådan er det sgu også her! Hun hedder Loggi!! 8D8D8D
Hun forlade sjældent compen før hendes navn er påført samtlige indlæg - you gotta love her!! (L)

Marie - Sloggifan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.