Tjohh - same old, same old. Det meste af min tid går jo med at få noget mad i den lille trold. I går, da sp var her, ville hun egentlig godt have haft, at Louise havde taget noget mere på. Vi har haft det problem, at Louise gylpede meget ifm. bøvser, og at hun slugte ualmindeligt meget luft (så jeg kunne mærke vinden på halsen, før jeg mærkede gylpen ned ad nakken....) I går var Niels så ude og købe en anden sut til nogle andre flasker, og (nu banker jeg lige under bordet) med de sutter gylper hun næsten ikke, og det er tydeligt, at hun sluger meget mindre luft. De fylder også mindre i munden, og derfor bliver brækrefleksen nok ikke så påvirket.
Så indtil nu er måltiderne gået meget bedre, har været hurtigere og uden så meget gylp - hvilket jo trækker tiden ud, og der skulle gerne være en god pause til næste måltid...
Nu øjner jeg håb for, at vi kan nå op på de ml. vi skal i dag. På mandag kommer sp og kontrolvejer, og til gengæld har jeg lovet at holde mig og louise fra badevægten hen over weekenden.
Til gengæld fik Louise meget ros for hendes opmærksomhed og øjenkontakt i går. Sp sagde, det var rigtig flot for et barn, der kun er 14 dg. gammelt.
Så alt i alt går det hele ok. Jeg bruger bare meget energi på at tænke over og bekymre mig om hendes størrelse. Jeg ved godt, at hun nok skal vokse sig større og blive en pige, der drøner rundt og siger bøhh og rager alt ud af skabene ligesom Sofie - lige nu føles det bare, somom det vil vare en evighed, og det er sgu lidt hårdt.
Pyhh, det blev langt, men du spurgte jo selv Mette - og tak for det

Kan mærke, det hjalp lidt at få læsset af.
- Helle - med 32 min. til næste fodring