Hjælp mig med at vælge hvilket billede som er bedst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

katrine26

Mi skriver:

Tak fordi du tog dig tid  De grinede helt vild, for fotografen sagde "prut"

hihi kan jeg godt forstå..kan heller ik lade vær med at trække lidt på smilebåndet når nogle siger prut og jer er altså 28 år...haha

katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

B&J

Mi skriver:

Jeps  En guds velsignelse og en fandens bøvl

hihiihhihi

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

katrine26 skriver:

hihi kan jeg godt forstå..kan heller ik lade vær med at trække lidt på smilebåndet når nogle siger prut og jer er altså 28 år...haha

katrine26

Lidt barn har man da lov at være. Og helt ærligt, Ørkenens sønner har lavet adskillige shows over temaet "prut"

Anmeld

25. oktober 2011

K&S

Mi skriver:

Vi har fået taget søskendefotografi på skolen, og står nu tilbage med tre billeder som vi skal vælge imellem.

Hjælp mig. Hvilket billede er bedst og hvorfor?

Jeg har stemt 1, men synes både om 1+3  Skønne piger, I har

Har I selv valgt den hvide baggrund? Jeg synes, den virker meget hvid

Anmeld

25. oktober 2011

katrine26

Mi skriver:

Lidt barn har man da lov at være. Og helt ærligt, Ørkenens sønner har lavet adskillige shows over temaet "prut"

Det er jo det..

katrine26

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

K&S skriver:

Jeg har stemt 1, men synes både om 1+3  Skønne piger, I har

Har I selv valgt den hvide baggrund? Jeg synes, den virker meget hvid

Tak, og ja. Jeg kunne vælge hvid eller sort. Det passer mig også fint, for jeg bryder mig ikke så meget om de der melerede (staves) baggrunde. Men ja, det er lige før de får glorier og vinger, så lysende er baggrunden. Han havde også sådan et lys til at lyse inde i baggrundsvæggen. Så lyset også kommer ud af det hvide lærred

Anmeld

25. oktober 2011

K&S

Mi skriver:

Tak, og ja. Jeg kunne vælge hvid eller sort. Det passer mig også fint, for jeg bryder mig ikke så meget om de der melerede (staves) baggrunde. Men ja, det er lige før de får glorier og vinger, så lysende er baggrunden. Han havde også sådan et lys til at lyse inde i baggrundsvæggen. Så lyset også kommer ud af det hvide lærred

Hehe, nej jeg er heller ikke til velourbaggrunde eller melerede men som du selv skriver, glorie og vinger  men super gode billeder, de er jo fulde er af smil

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

K&S skriver:

Hehe, nej jeg er heller ikke til velourbaggrunde eller melerede men som du selv skriver, glorie og vinger  men super gode billeder, de er jo fulde er af smil

Ja, de var bare i holpa var de, mine unger

Anmeld

26. oktober 2011

Mizz-sommer

Mi skriver:

Vi har fået taget søskendefotografi på skolen, og står nu tilbage med tre billeder som vi skal vælge imellem.

hej D:

hvor er det nogle gode billeder D:

oghvor ser de bare søde ud

Anmeld

26. oktober 2011

mulle7430

Mi skriver:

jeg stemt nr 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.