Hjælp mig med at vælge hvilket billede som er bedst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Mi

lærkes_mor skriver:

Jeg har stemt nummer 3.

Synes det er rigtig godt!!

Glade unger der smiler (synes det ser oprigtigt ud, ikke fake smil).

Kønne piger!!!

Tak  Fotografen brugte det ældste kneb i verden, til at få børn til at grine. Han sagde "prut"...og så skraldgrinede de. Hvem har brug for hånddukker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Ciss

Jeg synes at billede nr tre er det bedste, fordi det er det billede, hvor de alle tre virke mest spontane, naturlige og glade. Billede nr en ligner meget, men der er pigen helt til højre en anelse mindre afslappet i sit ansigtsudtryk. Derfor synes jeg, hun ser mere naturlig og glad ud på nr tre.

De stråler ikke helt så meget på billede nr 2.

Men hvor er det da nogen dejlige billeder generelt! Nogen rigtige charmetrold! Jeg synes ikke, du behøver en om fotografering!

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Har stemt billede 1, da alle 3 smiler og det ser mest ''ægte'' ud. Rigtigt godt billede.

Anmeld

25. oktober 2011

Ellie79

nummer 1 - skønne tøser

Anmeld

25. oktober 2011

Camillee

har stemt nummer 1, - skønne piger

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Ciss skriver:

Jeg synes at billede nr tre er det bedste, fordi det er det billede, hvor de alle tre virke mest spontane, naturlige og glade. Billede nr en ligner meget, men der er pigen helt til højre en anelse mindre afslappet i sit ansigtsudtryk. Derfor synes jeg, hun ser mere naturlig og glad ud på nr tre.

De stråler ikke helt så meget på billede nr 2.

Men hvor er det da nogen dejlige billeder generelt! Nogen rigtige charmetrold! Jeg synes ikke, du behøver en om fotografering!

Tak for rosen  Jeg syntes også at de er rigtig gode på nr tre, med det er som om laura (højre) er lidt for høj, eller langt fremme i forhold til Isabella (venstre).

Fotografen var også god. Han tog også dette billede af Isabella. Dejligt at der også var nogle lidt utraditionelle skolebilleder imellem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

Mi skriver:

Vi har fået taget søskendefotografi på skolen, og står nu tilbage med tre billeder som vi skal vælge imellem.

Hjælp mig. Hvilket billede er bedst og hvorfor?

Jeg har stemt ingen af dem, om fotografering men kun fordi jeg lige sad og grinte for mig selv over det valg men synes klart nr 3, for de smiler alle tre godt, de tættere på kamaraet og hende helt til venstres hoved er i en rigtig god position

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Kvist skriver:

Jeg har stemt billede 3, den sys jeg er bedst

Tak fordi du tog dig tid

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

EmmaJosephine skriver:

Billede 1 eller 3 er bedst 

Tak fordi du tog dig tid

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Miss Misho skriver:

Jeg stempe på billede 1

Det syntes jeg er bedst, der smiler alle pigerne så dejligt på

Tak fordi du tog dig tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.