Graviditet og lykkepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.515 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Stute.

jeg ved ik om nogen af jer har set nyhederne på tv2 søndag aften, el ekstra bladet tidligere på dagen.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44935882:tobias-tog-skade-af-mors-lykkepiller.html#articleComments

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1643584.ece (denne avis skal købes for at se vores historie)

Pt. er jeg så i gang med at finde nye spændende mennesker som har noget at byde ind med. Altså folk som desværre af forskellige årsager har måtte tag antidepressiva under graviditet/amning- og dermed har fået et barn med skader heraf.

Det er super vigtigt at ha andre at dele erfaringer med. Og naturligvis så, går det osse ud på at få den rigtige og bedste hjælp. Alt dette gør jeg mit bedste for at sprede blandt alle der ønsker det.

Så er du enten selv et offer - el kender en som ønsker hjælp, og at komme videre i livet. Så kan i kontakte mig. Min mail står på min profil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Louiiiise

Puha, en rigtig barsk historie. Jeg nåede at stoppe på anti depressiv medicin inden jeg blev gravid og dette var min egen ide, min lægen synes ikke der var nogen grund til at stoppe pga. Gravidtet.

Anmeld

25. oktober 2011

Stute.

det er jo bare super at du nåede at stoppe.

Anmeld

25. oktober 2011

merle2010

jeg tog antidepressiv under hele min graviditet

men min datter fejler umiddelbart ikke noget, hun er måske lidt langsommere motorisk, men ellers er hun ligesom alle andre på hendes alder..

Anmeld

26. oktober 2011

Stute.

merle2010 skriver:

jeg tog antidepressiv under hele min graviditet

men min datter fejler umiddelbart ikke noget, hun er måske lidt langsommere motorisk, men ellers er hun ligesom alle andre på hendes alder..

selv det "bare" at være lidt bagud motorisk, er en af de bivirkninger man ser. Så derfor er jeg naturligvis stadig interesseret i at høre fra dig pr mail

Anmeld

26. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg har ingen børn, men dog vil jeg gerne have nogen i fremtiden.

Ønsker ikke at begynde på noget, før jeg kan undvære medicin, og hvis jeg ikke kan klare at leve uden medicin, så ønsker jeg ikke at have et barn. Jeg har børn, og mig selv for kært til at risikere noget!

Anmeld

26. oktober 2011

Louiiiise

Jeg er også super glad for at jeg stoppede og især efter alt den dårlig omtale Det er en sejr for mig, hvor der er vilje er der vej

Anmeld

26. oktober 2011

aarhusmor

Jeg tog de piller der er skadelige under min graviditet, heldigvis satte jeg det selv ned til halv dosis.

Min søn er helt normal, intet er gået galt. Men der var kun 2 årer i navlestregen hvor der skulle have været 3 og det kunne have betydet hjerteproblemer. Men de scannede allerede på tidspunktet og sagde at hjertet så normalt ud. Men jeg må indrømme at det stadig bekymrer mig en del

Anmeld

26. oktober 2011

Stute.

jeg selv gik osse ned på halv dosis, og tør ik tænke på hva der ellers kunne ha været sket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.