Sættes igang med ballonkarteter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Christine

Dorte S. skriver:

Tak for svar

Det lyder også som om det var et okay forløb du var igennem, håber det går nogenlunde sådan hos mig også. Puha er nervøs da man ikke ved hvad man går ind til...

Jeg skal indlægges kl 18, men regner først med at veerne kommer næste morgen/formiddag så sender nok min veninde der skal med til fødslen hjem om natten.... Havde du en hos dig hele natten?

Forresten var jeg så "heldig" at have tre mennesker stående og kigge lige direkte ind i... der hvor ballonen skulle hen. Det havde jeg heller ikke regnet med!

Så man skal heller ikke være genert   Håber at du trods alt bliver glædeligt overrasket hvis det kommer dertil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Dorte...

Christine skriver:

Jeg skulle sættes i gang med ballon i juli, da jeg fik kejsersnit første gang. Og hvis du virkelig vil have sandheden, så får du den...

LAD VÆRE med at regne med at det virker. Jeg troede at det så godt som sikkert ville virke, fordi det gjorde ufatteligt ondt. Jeg er sikker på den gør mindre ondt at føde (beklager!) og det var 18 timer i helvede for mig.

Jeg fik kejsersnit igen fordi ballonen slet ikke hjalp. Så jeg synes du skal forlange at blive informeret om pillerne i stedet for. Jeg ved godt lægerne siger der så er øget risiko for at livmoderen ikke holder, men hvis jeg havde vidst hvor lille risikoen var og hvis jeg var under overvågning på hospital, så havde jeg helt klart valgt det. Havde iøvrigt ikke ondt i mit ar under graviditeten så jeg føler jeg kunne være sat i gang på en bedre måde som nok mere sandsynligt havde virket og så undgået endnu et kejsersnit.

Synes simpelthen læger og jordemødre informerer alt for dårligt. Håber du kan få mere info og at ballonen virker for dig, hvis det er sådan det bliver.
Men vær forberedt, for det var jeg ikke.. og det var SÅ forfærdeligt. Kunne tude over det den dag i dag og det er jo snart 4 måneder siden.

puha det lyder godt nok ikke sjovt  Men syntes også det er utroligt at de ikke gør noget før og lader dig ligge i 18 timer, din stakkel .

Håber virkelig det virker på mig, men min læge har lovet at hvis det ikke har en effekt på mig får jeg ikke lov til at ligge for længe. Har en fødselsaftale om at det bliver kejsersnit hvis der ikke sker noget inde for rimelig tid. Men har under hele min graviditet hældt mest til kejsersnit ligesom 1. gang, men lægerne har overtalt mig til at føde selv så håber ikke jeg fortryder det ......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.