Hvornår poppede jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

lilledittemor

BJNGJ. skriver:

Hold da fejst en fin mave.. Ja kan godt se den stritter lidt ud.. Det gør min ikke, men kan se at hullet er blevet lidt mindre.

Tak

hullet er også blevet mindre - så det der engang var kanten af min navle, er blevet til en brun ring rundt om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
BJNGJ. skriver:

Hvornår poppede jeres navler ud? Altså hvis den da poppede ud.. Og er det noget der gør ondt?

Min poppede ikke..

Anmeld

25. oktober 2011

Jonatansmor

Min navle poppede da jeg manglede 3 uger - havde ellers en ret så fast aftale med den, om at det behøvede den slet ikke for det ville komme til at se totalt dosk ud når jeg så ikke var babytyk mere.

Den lyttede ikke, en morgen jeg stod ude i badet var det næsten det eneste jeg kunne se, den der lille dut der bare stod så lystigt lige der.

Og jeg fik ret - det ser totalt dosk ud at have en "doven navle" der popper ud når jeg spænder mavemusklerne - og det er som om drengen ved det er hans skyld, for der er intet bedre end at pille mor i navlen, når vi leger på gulvet 

Anmeld

25. oktober 2011

Pige2009

BJNGJ. skriver:

Hvornår poppede jeres navler ud? Altså hvis den da poppede ud.. Og er det noget der gør ondt?

Min nåede det ikke, men det er ikke noget der gør ondt

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

Nope, heldigvis ingen poppet nalve med nogen af dem, synes det ser mærkeligt tegnefilmsagtigt ud.-) Eller sådan lidt hulu bulu agtigt ud:-)

Anmeld

25. oktober 2011

Bette-mor9o

Min proppede ikke ud, men til sidst i graviditeten kunne man ikke jeg havde en navle

Anmeld

25. oktober 2011

lisesp83

JonasMama2010 skriver:

Min proppede ikke ud, men til sidst i graviditeten kunne man ikke jeg havde en navle

Det samme her. .. Yndigt syn

Anmeld

25. oktober 2011

Emily2012<3

Hehe nogle søde historier i kommer med..  

Jeg håber ikke min når at poppe ud.. Ville gerne undvære flyvehoppet eller lotte navlen..

Nu er der så en del tid til endnu, så måske den pludselig popper en dag når jeg mindst venter det.  

Anmeld

25. oktober 2011

chael

BJNGJ. skriver:

3 graviditeter her og ingen navlepopperi

Min navle er aldrig poppet, den er åbnebart meget dyb. Og jo, jeg har været meget stor som gravid, men den er ALTID gået indad.

*Camilla

Anmeld

25. oktober 2011

Emily2012<3

chael skriver:

3 graviditeter her og ingen navlepopperi

Min navle er aldrig poppet, den er åbnebart meget dyb. Og jo, jeg har været meget stor som gravid, men den er ALTID gået indad.

*Camilla

Uh jeg kan håbe min også bliver inde så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.