Hvornår poppede jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Emily2012<3

Hvornår poppede jeres navler ud? Altså hvis den da poppede ud.. Og er det noget der gør ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Wimmie

BJNGJ. skriver:

Hvornår poppede jeres navler ud? Altså hvis den da poppede ud.. Og er det noget der gør ondt?

Min var meget dyb før og er ikke poppet ud (er 32+2) - tror heller ikke den gør det 

Anmeld

25. oktober 2011

2babygirls

BJNGJ. skriver:

Hmmm, min poppede ikke ud, men jeg har en sjov navle, med et lille stykke kød/hus/kald det hvad man vil, som kom mere og mere ud, men jeg havde stadig en hul navle...
Men huske min søster sagde at hun var øm der, og havde plaster over.

Anmeld

25. oktober 2011

Ems30

Godt spørgsmål, det ville jeg også gerne vide. Er 23+3 idag og min er endnu ikke poppet ud. Dog er min navle ikke så dyb længere, så regner med at det er på vej til at ske på et tidspunkt

Anmeld

25. oktober 2011

annec

BJNGJ. skriver:

Min poppede aldrig ud

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Min poppede ikke ud.

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

Kan ikk huske hvornår min kom ud men mener det var mellem 25-33 uge  men kan nok se det inde på mine mave billeder.  nej det gør ikk ondt.

Anmeld

25. oktober 2011

Emily2012<3

Min egen navle er meget dyb... Kæmpe hul i maven. :p Ej jeg kan se at den er blevet mindre dyb og føles ikke som et stort hul mere.. Så tænkte om det var fordi den var ved at poppe ud.. Håber nu den bliver hvor den er..

Anmeld

25. oktober 2011

lilledittemor

Min navle er ret dyb, men den popper lidt alligevel.. eller stritter. Man kan i hvert fald se den gennem mit tøj  Synes ikke at det er noget der som sådan gør ondt, men kan godt blive lidt øm (kæresten har det også med at pille i den fordi den er blød )

Det har den gjort i et par uger, jeg er 31+5 i dag.

Du kan se på billedet at den stikker ud

Anmeld

25. oktober 2011

Emily2012<3

Ditte_Marie skriver:

Min navle er ret dyb, men den popper lidt alligevel.. eller stritter. Man kan i hvert fald se den gennem mit tøj

Det har den gjort i et par uger, jeg er 31+5 i dag.

Du kan se på billedet at den stikker ud

Hold da fejst en fin mave.. Ja kan godt se den stritter lidt ud.. Det gør min ikke, men kan se at hullet er blevet lidt mindre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.