12 dager over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er idag gået 12 dage over til med min mens

Har taget 3-4 g-test siden d. 20 (hvor jeg ikke ventede mens) men alle negative, idag har jeg så igen testet og den viste igen negativ.
Så jeg tænkte jeg ville tage en ægløsnings test for at se hvad den sagde og den viser 2 streger men lang fra posigtiv for at jeg skulle være ved ægløsning

Jeg forstår intet af det her.
Stoppede på p-pillerne i april og har haft min mens hver måned og max været 33 dage imellem, de sidste 2 gange har den været der på 29-30 dagen.

Hvad skal jeg efterhånden tænke ?
Er det bare min krop der flipper ud eller kan jeg forvente en gravilitet der bliver vist sent ?

Intet i vores hverdag er ændret og syntes ikke selv jeg tænker over at "denne måned lykkes det"

Tak fordi du læste så langt og håber nogle kan svare på lidt af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

SB

Jeg kender det alt for godt- bedst som jeg tror mens kommer reglmæssig, snyder den alligevel og kommer senere, hopper pludselig en måned over osv.... Men vil skam ikk tá modet fra dig, for hvor har jeg læst om mange som tester meget sent held og lykke

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

SB skriver:

Jeg kender det alt for godt- bedst som jeg tror mens kommer reglmæssig, snyder den alligevel og kommer senere, hopper pludselig en måned over osv.... Men vil skam ikk tá modet fra dig, for hvor har jeg læst om mange som tester meget sent held og lykke

Tak

Jeg har taget modet fra mig selv og ønsker bare at den mens ville komme så vi igen kan komme igang med PB.

Ville også elske vis der bare kom en posigtiv test men tror desværre ikke på det mere

Anmeld

25. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

en af mine veninder fandt først ud af det i uge 10 vist. alle viste negative så tog hun til lægen og fik taget blodprøve og positiv

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

en af mine veninder fandt først ud af det i uge 10 vist. alle viste negative så tog hun til lægen og fik taget blodprøve og positiv

Hold da op var langt henne.

Men nu ser jeg lige et par uger og vis der stadig ikke er kommet noget må jeg jo tage forbi lægen

Anmeld

25. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hold da op var langt henne.

Men nu ser jeg lige et par uger og vis der stadig ikke er kommet noget må jeg jo tage forbi lægen

ja god ide

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

ja god ide

Men ser til d. 17 nov og ellers er der kun lægen.

Men der skulle jeg så også være 9 uger henne vis der er noget

Anmeld

25. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Men ser til d. 17 nov og ellers er der kun lægen.

Men der skulle jeg så også være 9 uger henne vis der er noget

hold da op ja jeg må nok os endten tage til lægen eller tage en test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.