Baby med hikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Københavnermor

Min baby inde i maven hikker lige nu..  Jeg er først fornyligt begyndt at lægge mærke til det. Lige nu er det rigtig tydeligt, og syntes efterhånden det lille myr har hikket længe.. Måske 15-20 min. Meget skørt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Tulley

MedRogn skriver:

Min baby inde i maven hikker lige nu..  Jeg er først fornyligt begyndt at lægge mærke til det. Lige nu er det rigtig tydeligt, og syntes efterhånden det lille myr har hikket længe.. Måske 15-20 min. Meget skørt.. 

Helt vildt. Føles så sjovt.

Anmeld

26. oktober 2011

Nessie

Tulley skriver:

Var det sent i graviditeten han begynndte på det? Det er bare fordi det er kun omkring 3 uger siden min lille mand begyndte på det (eller jeg lagde mærke til det). Sys bare det er mange gange på en dag. Men er glad for at høre at jeg ikke er den eneste. Og godt at høre at der ikke er noget at være bekymret for.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg begyndte at lægge mærke til det, men det har været en 2-3 mdr. før fødslen. Det var i hvert fald sommer, og han er født i oktober

Anmeld

26. oktober 2011

Annette A

Min dreng hikkede også næsten hver dag nogen gange 4-5 gange om dagen og han hikker også en del efter han er kommet ud. Jeg bekymrede mig også lidt over det i graviditeten men det er jo ganske ufarligt.. 

Anmeld

27. oktober 2011

Tulley

Nessie skriver:

Jeg kan ikke huske hvornår jeg begyndte at lægge mærke til det, men det har været en 2-3 mdr. før fødslen. Det var i hvert fald sommer, og han er født i oktober

Okay.

Anmeld

27. oktober 2011

Tulley

Kellie skriver:

Min dreng hikkede også næsten hver dag nogen gange 4-5 gange om dagen og han hikker også en del efter han er kommet ud. Jeg bekymrede mig også lidt over det i graviditeten men det er jo ganske ufarligt.. 

Ja. Det er ufarligt. Men tænker også på at det jo ikke ligefrem er sjovt at have hikke. Og slet ikke hver dag. Men man må jo håbe de vokser fra det.

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Tulley skriver:

Ja jeg er nu 36+4 og min lille søn i maven har meget hikke. Jeg har læst mig til at det ikke generer ham på samme måde  som hikke kan genere os.

Men han har meget hikke. altså rigtig meget sys jeg. Altså ca hver anden dag og en dag for et par uger siden havde han hikke 4 gange.

Sys faktisk det er sødt når han har hikke. Så føler jeg ikke at det er et foster men et menneske. Men er lidt nysgerrig om der er andre der har det ligesom mig.

Da min datter lå inde i maven havde hun hikke hver dag, og gerne flere gange om dagen Og hun har stadig meget hikke her 3 mdr efter hun kom ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.