Baby med hikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Tulley

Ja jeg er nu 36+4 og min lille søn i maven har meget hikke. Jeg har læst mig til at det ikke generer ham på samme måde  som hikke kan genere os.

Men han har meget hikke. altså rigtig meget sys jeg. Altså ca hver anden dag og en dag for et par uger siden havde han hikke 4 gange.

Sys faktisk det er sødt når han har hikke. Så føler jeg ikke at det er et foster men et menneske. Men er lidt nysgerrig om der er andre der har det ligesom mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Dorte...

Jeg har også en aktiv hikker i maven. Hun hikker stort set hver dag, nogle gange flere gange om dagen. Syntes også det er hyggeligt når hun hikker

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Lukas hikkede flere gange dagligt i min mave... Og nu når han er kommet til verden får han også dagligt hikke.

Det genere ham ikke, kun hvis det er for længe ad gangen, men det er nu sjællent

Anmeld

26. oktober 2011

Tulley

Dorte S. skriver:

Jeg har også en aktiv hikker i maven. Hun hikker stort set hver dag, nogle gange flere gange om dagen. Syntes også det er hyggeligt når hun hikker

Ja. Man føler dejligt liv derinde. Men nogen gange sys jeg også det er lidt irriterende. Specielt når det er mange gange om dagen.

Anmeld

26. oktober 2011

Tulley

Happiness skriver:

Lukas hikkede flere gange dagligt i min mave... Og nu når han er kommet til verden får han også dagligt hikke.

Det genere ham ikke, kun hvis det er for længe ad gangen, men det er nu sjællent

Uha. Håber ikke min bliver en daglig hikker. Men er da glad for at høre at det ikke genere din søn.

Anmeld

26. oktober 2011

twinny

Her hikkede de mange gange om dagen...  

Det var så hyggeligt...

Anmeld

26. oktober 2011

Nessie

Daniel hikkede 6 gange om dagen, inde i maven, nogle gange lidt mere

Han hikkede også en del da han var født, men heldigvis ikke helt så mange gange

Anmeld

26. oktober 2011

Tulley

Nessie skriver:

Daniel hikkede 6 gange om dagen, inde i maven, nogle gange lidt mere

Han hikkede også en del da han var født, men heldigvis ikke helt så mange gange

Hold da op 6 gange.... Det var da vildt mange gange.

Anmeld

26. oktober 2011

Nessie

Tulley skriver:

Hold da op 6 gange.... Det var da vildt mange gange.

Ja Det var også derfor jeg begyndte at tælle hver dag, for synes han havde rigtig meget hikke, men det vænnede jeg mig hurtigt til

Anmeld

26. oktober 2011

Tulley

Nessie skriver:

Ja Det var også derfor jeg begyndte at tælle hver dag, for synes han havde rigtig meget hikke, men det vænnede jeg mig hurtigt til

Var det sent i graviditeten han begynndte på det? Det er bare fordi det er kun omkring 3 uger siden min lille mand begyndte på det (eller jeg lagde mærke til det). Sys bare det er mange gange på en dag. Men er glad for at høre at jeg ikke er den eneste. Og godt at høre at der ikke er noget at være bekymret for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.