SP og tandlæge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Muffinmus

Hvorfor får nogle besøg af SP nu her og andre ikke????
Og hvordan er det lige med tandlæge, for synes jeg har hørt en del om første tandlæge besøg og indkaldelse men her sker da aldrig en dyt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Anja

I Kalundborg kommune er sp besøget ved 1½ år sparet væk.

Mht tandlæge, så har vi fået tilsendt nogle papirer fra børnetandplejen om at de indkaldelse til tandlæge ml 1-1½ år, men vi har ikke fået nogen indkaldelse. Da jeg så ringede for at bestille en tid til tjekket sagde de, at det havde jeg allerede brugt ! Jeg har nemlig været hos tandlægen med ham, da Elias var ca 11 mdr for at få tjekket fortænderne, da de blev slået løse og der knækkede noget af den ene. Ved det besøg havde tandlægen noteret i hans journal, at 1 års besøget var udført ! Synes det var mærkeligt, for vi havde jo ikke talt om andet end fortænderne .... men de sagde, at jeg var skulle føle mig heldig, fordi det faktisk var TANDLÆGEN der havde set på ham, for det er normalt kun en tandplejer, der tjekker tænderne på så små børn, og at hun var sikker på, at tandlægen selvfølgelig havde set på resten af tandsættet selv om hun ikke sagde det til mig.

Jeg kunne godt have fået en tid, men hans tænder er fine hvide og jeg regner da med at vi har styr på at børste dem, selv om vi så ikke har fået den vejledning, som jeg har hørt andre få ved tandlægebesøget

Anmeld

6. februar 2009

Lise

I hvidovre er sidste SP besøg ved Boelprøven - og tandlægen har jeg intet hørt fra...

Anmeld

6. februar 2009

Mikkelmusen

Her er sidste SP besøg 18 mdr, men jeg har læst mig frem til at det vist ikke er alle steder de praktiserer det eller har råd.

Mht tandlægen spurgte jeg Sp i onsdags og hun sagde at hernede var det ved 2-2½ år og vi fik indkaldelsen automatisk.

Anmeld

6. februar 2009

bette

her har vi været hos tandlægen 2 gange..
men sp kommer vist ik mere

Anmeld

6. februar 2009

Plysbjørnen

Altså jeg fik brev fra tandlægen da Laura var ½ år at hun automatisk ville blive ind kaldt når hun blev 2½ år... Men det er vist forskelligt fra kommune til kommune...

Og Sp kommer for sidste gang til Laura på tirsdag, men har så heller ikke været her siden hun var 8 mdr.

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.