Hovedpine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2009

Diana...

malou skriver:

Sjovt du skriver det... når jeg tænker over det så ja jeg havde hovedpine til sidst inden min fødsel.. men nej jeg tog intet imod det og har aldrig taget nogen piller i min graviditet. Vand masser af vand søde

knus malou

Jeg har heller ikke taget noget under graviditeten overhoved ikke, men det bare ikke sjovt når man skal gå og lave noget og så når man vender sig el bukker sig el rejser sig så gør det mega ond. Men nu må vi se nu ser jeg tiden an hvis det fortsætter tager jeg en pernodil.
Jeg synes os min mor sagde hun havet hoved pine til sidst, men som lægen sagde han fylder jo os meget nu så han ligger og trykker på en masse ting så der jo ikke noget at sige til det hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Diana...

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Diana

Jeg kan desværre ikke svare på din spm.

Men for søren skal du ikke snart føde Jeg er SÅ spændt på at høre om det. Selv om jeg ikke kender dig, så går jeg ind hver dag for at chekke om du har skrevet noget nyt, eller om du er online Og hvis ikke er jeg overbevist om at du har født Hehe.... vi har jo fuldt Så meget med her på det sidste.... nu må der bare godt snart ske noget

Kald manden hjem, og kom i gang i soveværelset, så vi snart kan få prinsen at se

Held og lykke når du kommer så langt

Stort knus Pernille, som ville ønske at det var hendes tur til at føde igen

Tak Hvor er du sød.

Nej der er ikke sket noget endnu men håber det snart gør, næsten alle jeg kender er sikker på jeg føder idag og min far er sikker på jeg føder på mandag så nu må vi se ha ha det kunne være dejligt han gad komme nu hi hi

Knus Diana

Anmeld

6. februar 2009

Christinahr

Jeg havde også sådan en trykkende hovedpine den sidste uges tid inden

Anmeld

6. februar 2009

Diana...

Christinahr skriver:

Jeg havde også sådan en trykkende hovedpine den sidste uges tid inden

Uhh hvis det så bare bliver lige som dig så føder jeg på tirsdag griner

Anmeld

6. februar 2009

Christinahr

Diana/Claus skriver:

Uhh hvis det så bare bliver lige som dig så føder jeg på tirsdag griner

Jeg

Jeg fødte igår og det er delme rart at få det overstået

Anmeld

6. februar 2009

charlottekri

Christinahr skriver:

Jeg

Jeg fødte igår og det er delme rart at få det overstået

Jamen stort tillykke med lillemanden!!! håber det hele gik godt!!

Anmeld

6. februar 2009

monstar99

Jeg synes du skal tage til læge havde selv hovedepine hvor det var forhøjetblod tryk, i uge 23, det faldt så heldigvis.
Men da jeg jeg tog på fødegangen i uge 41+3 var den gal igen og denne gang var det så svagerskabsforgitning.

håber jeg selvfølelig ikke det er men held og lykke med maven

Anmeld

6. februar 2009

SaNiNa

åååh søde... er hovedepinen stadig ikke væk...
Håber den forsvinder i løbet af dagen...

Knus

Anmeld

6. februar 2009

Diana...

monstar99 skriver:

Jeg synes du skal tage til læge havde selv hovedepine hvor det var forhøjetblod tryk, i uge 23, det faldt så heldigvis.
Men da jeg jeg tog på fødegangen i uge 41+3 var den gal igen og denne gang var det så svagerskabsforgitning.

håber jeg selvfølelig ikke det er men held og lykke med maven

Jeg har snakket med min læge og da jeg ingen problemer har haft under vejs skulle jeg ikke være nervøs. så det stoler jeg på men tak

Knus

Anmeld

6. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

åååh søde... er hovedepinen stadig ikke væk...
Håber den forsvinder i løbet af dagen...

Knus

Ja men den kommer og går hele tiden meget mærkeligt men min læge sagde det var meget normalt ugen op til så jeg kunne bare tage en pernodil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.