Hovedpine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.889 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Diana...

Hej piger

Jeg har siden i tirsdags haft sådan en kommende og gåenende hovedpine Jeg har ikke rigtig haft hoved pine gennem hele graviditeten heldigvis men er det meget normalt her i slutningen? og ville i tage pernodiler mod det eller bare lade det være?

Knus Diana som hader og have hoved pine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hej piger

Jeg har siden i tirsdags haft sådan en kommende og gåenende hovedpine Jeg har ikke rigtig haft hoved pine gennem hele graviditeten heldigvis men er det meget normalt her i slutningen? og ville i tage pernodiler mod det eller bare lade det være?

Knus Diana som hader og have hoved pine.

Nu har du ikke feber eller er dårlig ellers vel ??? Tænker jo straks foster vands forgiftning

Anmeld

6. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Nu har du ikke feber eller er dårlig ellers vel ??? Tænker jo straks foster vands forgiftning

Nej overhoved ikke kun hovedpine.

Anmeld

6. februar 2009

Stumpen

Jeg er nok lidt pylret, men ville nok ringe til lægen eller jordmoderen for en sikkerhedsskyld...

Anmeld

6. februar 2009

Mutti2

Hej Diana

Jeg kan desværre ikke svare på din spm.

Men for søren skal du ikke snart føde Jeg er SÅ spændt på at høre om det. Selv om jeg ikke kender dig, så går jeg ind hver dag for at chekke om du har skrevet noget nyt, eller om du er online Og hvis ikke er jeg overbevist om at du har født Hehe.... vi har jo fuldt Så meget med her på det sidste.... nu må der bare godt snart ske noget

Kald manden hjem, og kom i gang i soveværelset, så vi snart kan få prinsen at se

Held og lykke når du kommer så langt

Stort knus Pernille, som ville ønske at det var hendes tur til at føde igen

Anmeld

6. februar 2009

malou

Sjovt du skriver det... når jeg tænker over det så ja jeg havde hovedpine til sidst inden min fødsel.. men nej jeg tog intet imod det og har aldrig taget nogen piller i min graviditet. Vand masser af vand søde

knus malou

Anmeld

6. februar 2009

Mca<3

Jeg er også sådan en pyldre mås Men rigtigt hvis det kun er hoved pine kan det ikke være fostervands forgiftning .. Mht panodil må man jo godt tage det . Men det skal kun være panodil .. Jeg har endnu ikke taget nogen i min graviditet prøver at holde mig fra det da jeg jo både får stofskifte medicin og ind i mellem mave sårs piller Syntes der må være grænser for hvor meget lille mand skal have

Anmeld

6. februar 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Jeg er nok lidt pylret, men ville nok ringe til lægen eller jordmoderen for en sikkerhedsskyld...

Er her med gjort
Hun sagde jeg ikke skulle være nervøs så længe jeg ikke havet feber el flimren for øjenene og det har jeg ikke.
Men jeg måtte godt spise nogen pernodiler når jeg var så langt henne og så hvis jeg blev mere dårlig skulle jeg bare ringe...
Tak for jeres svar.

Knus Diana

Anmeld

6. februar 2009

Mca<3

Godt du fik det afklaret

Anmeld

6. februar 2009

Stumpen

Diana/Claus skriver:

Er her med gjort
Hun sagde jeg ikke skulle være nervøs så længe jeg ikke havet feber el flimren for øjenene og det har jeg ikke.
Men jeg måtte godt spise nogen pernodiler når jeg var så langt henne og så hvis jeg blev mere dårlig skulle jeg bare ringe...
Tak for jeres svar.

Knus Diana

Okay, det er da ret at vide
God bedring og krydser fingre for at den bette snart melder sin ankomst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.