Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ditte_Marie skriver: Fik du snakket med manden?
Fik du snakket med manden?
Nej.... Men er blevet enig med mig selv om at jeg må springe fra! Vi har en dåb her om 14 dage, såå der er nok at bruge penge på....
Held og lykke med salget!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Nielsen skriver: Nej.... Men er blevet enig med mig selv om at jeg må springe fra! Vi har en dåb her om 14 dage, såå der er nok at bruge penge på.... Held og lykke med salget!
Ditte_Marie skriver: Jeg vil gerne af med mit D&G ur, da det bare ligger herhjemme. Sælger det billigt. Jeg skal på posthuset i dag, så der kan du nå at få det med http://www.trendsales.dk/listings/dolce-gabbana-night-day-ur-med-rhinestene-sten/22363645?
Jeg vil gerne af med mit D&G ur, da det bare ligger herhjemme. Sælger det billigt. Jeg skal på posthuset i dag, så der kan du nå at få det med
http://www.trendsales.dk/listings/dolce-gabbana-night-day-ur-med-rhinestene-sten/22363645?
er alle stenene stadig i? og hvad er længden?
VNB skriver: er alle stenene stadig i? og hvad er længden?
Ditte_Marie skriver: Ja, det er de. Måler det lige i morgen, men jeg har også ekstra led som kan følge med.
Ja, det er de. Måler det lige i morgen, men jeg har også ekstra led som kan følge med.
super - vi skrives ved imorgen så
Det er godt nok en god pris, havde jeg haft pengene lige nu så havde jeg dælme slået til
VNB skriver: super - vi skrives ved imorgen så
Hej igen
Uret er 19cm.. og der er mulighed for at sætte et ekstra led på, så bliver det ca. 2cm længere ekstra led medfølger..
Man kan dog også tage dem af så det bliver kortere..
Prinsesse2ben skriver: Det er godt nok en god pris, havde jeg haft pengene lige nu så havde jeg dælme slået til
Det er nemlig en rigtig god pris
Ditte_Marie skriver: Hej igen Uret er 19cm.. og der er mulighed for at sætte et ekstra led på, så bliver det ca. 2cm længere ekstra led medfølger.. Man kan dog også tage dem af så det bliver kortere..
okai tak
jeg holder lige øje med om du stadig har det til salg når vi kommer til den 1 november
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128