Kiopraktor til børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Zibi_84

maria_wt skriver:

Min egen søn og min søsters har haft gavn af det.. Min søn havde en spændning i hoften som gik i nakken og det tog kun 2 besøg og så var han frisk igen  

Sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

th

Zibi_84 skriver:

Puha sikke en grim oplevelse! Det kunne jeg sagtens forstille mig kunne påvirke et barns ryg/nakke! Super dårligt af lægen! Men dejligt at i fandt løsningen

ja, det var ikke så sjovt. ja stoler sgu ikke på de læger. vi skal til sidste behandling torsdag. men ulykkeforsikringen betale det, da vi havde fået ham tilmeldt, så det var rart at have styr på ens forsikringer.

Anmeld

25. oktober 2011

Zibi_84

Jonatansmor skriver:

Da jeg var barn kunne jeg ikke tåle sødmælk og ajax vaskepulver, så kom jeg til kiropraktor - og nu kan jeg tåle alt..... ?

De lidt magiske de kiropraktorer - men mindet om at ligge på den briks, få at vide nu skal du ligge heeeeelt stille, mærke hænderne på ryggen og nakken og mærke det hele knække - det er en oplevelse jeg altid vil have med mig, lige bag kuldegysningerne...

Alle babyer der er kede, burde få en gratis omgang hos en sød en af slagsen

Ja det er rimeligt svært når man er lille og fuld af spræld! Min søn ender også altid med at græde når hun er færdig ...Hvor er det vildt at det har hjulpet på din allergi!! De er sq ret magiske Ja, jeg synes faktisk også der burde være en gratis omgang til alle børn efter fødslen! Det er faktisk ret hårdt for den lille krop at blive presset ud

Anmeld

25. oktober 2011

Zibi_84

th skriver:

ja, det var ikke så sjovt. ja stoler sgu ikke på de læger. vi skal til sidste behandling torsdag. men ulykkeforsikringen betale det, da vi havde fået ham tilmeldt, så det var rart at have styr på ens forsikringer.

Det gør jeg faktisk heller ikke altid! Har erfaret at det er en god ide at "forlange" at blive dobbelt tjekket Godt i har forsikret ham

Anmeld

25. oktober 2011

Zibi_84

Isabeau skriver:

Brugt selv kiropraktor, og var så glade for det Så kan også anbefales herfra

Anmeld

25. oktober 2011

Zibi_84

Fru Nielsen skriver:

Tro mig, jeg var inde og tjekke hende MANGE GANGE i løbet af de 12 timer.... Inden da ku hun godt sove 4 timer i streg, men meget meget uroligt hvor hun græd i søvne osv, så det var så mærkeligt hun pludselig bare overhovedet ikke gav lyd fra sig.... Kan huske min svigermor var her og hun var så negativ over at hun ikke måtte vægge hende fordi hun ikke havde set hende et par uger. Og hun syntes jeg var en rigtig ond mor fordi jeg ikke ville vægge hende så hun ku spise....

Men jeg havde det sådan at hun sku bare have lov at sove, for hun måtte virkelig have haft behov for det. Var hun sulten sku hun nok vågne, og jeg ville ikke vægge hende bare fordi farmor gerne vile holde. Der måtte hun lige tilsidesætte hendes egne behov frem for min datters....

Ej hvor groft! Hun havde da virkelig behov for at sove igennem! Det ville da være synd at vække hende Nogle gange er folk sq lidt egoistiske! De 12 timer må have været godt tiltrængt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.