Kiopraktor til børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Zibi_84

Hej allesammen. I dag skal jeg med min søn ind til 3 og sidste besøg, hos en kiopraktor. Han blev taget med sugekop, og havde formentlig derfor en masse spændinger i nakke og bækken... Kunne aldrig sidde stille, græd meget og sov dårligt om natten... Det har hjulpet rigtig godt på ham, og han virker faktisk mere glad! Jeg kan VARMT anbefale det!! Har fået en helt ny søn:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Zibi_84

Blot en anbefaling til alle:0)

Anmeld

25. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg har også været afsted med alle mine 3 børn..... Og jeg kan også kun varmt anbefae det!

Mange forældre tror deres børn har ondt i maven/kolik....

Men jeg anbefaler altid at de prøver en tur til kiopraktor. Og det har alle gange vist sig at der har været spændinger i nakken, ryggen, hofterne eler bækkenet.

Hele kroppen høre på sammen, og det er faktisk tit sådan at hvis de har spændinger kan dette også give forstoppelse, hvilket jo så også giver ondt i maven.... En lang ond cirkel!

Med mine er maven kommet i gang igen efter de har været til kiopraktor, de har ville falde i søvn selv, hvor jeg inden skulle vugge dem i søvn i mine arme, de har ville ligge på deres aktivitets tæppe uden at græde osv osv.... Man får en helt anden baby af at tage til kiopraktor!

Skulle jeg have flere børn så ville jeg igen tage til kioprator. Nikoline var 1 uge gammel da jeg bestilte tid til hende. Hun var rigtig ked af det, og for at skåne både hende og os som forældre tænkte jeg hvorfor trække pinen ud.... Hun var afsted 5 gange og nu hvor hun er 2 mdr har vi en HELT anden baby... Efter hendes første behandling spiste hun også tog hun 12 timers søvn!!!

Anmeld

25. oktober 2011

th

Zibi_84 skriver:

Hej allesammen. I dag skal jeg med min søn ind til 3 og sidste besøg, hos en kiopraktor. Han blev taget med sugekop, og havde formentlig derfor en masse spændinger i nakke og bækken... Kunne aldrig sidde stille, græd meget og sov dårligt om natten... Det har hjulpet rigtig godt på ham, og han virker faktisk mere glad! Jeg kan VARMT anbefale det!! Har fået en helt ny søn:0)

Kan også anbefalde det, jeg kørte jo desværre galt da vores søn var 6 uger og totalskadet bilen, lægerne sagde der ikke var noget, men så tog jeg afsted med min svigerinde med hendes søn, hun kigger på min søn og siger han er da låst i nakken. Han var så låst i nakken og lænen(staves) og det var 4 uger efter jeg var kørt galt, tak læger, så var der jo en grund til at han ikke ville ligge på maven....

min nevø var kommet til med pks og hans kæbe var gået ad led, han var også låst i nakken og hans ene hofte var heller ikke ok... så der var også en grund til at amningen ikke var optimal, og han ikke ville sidde eller ligge på maven og var rigtig ked af det, men nu køre det også ved dem.

Anmeld

25. oktober 2011

Zibi_84

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg har også været afsted med alle mine 3 børn..... Og jeg kan også kun varmt anbefae det!

Mange forældre tror deres børn har ondt i maven/kolik....

Men jeg anbefaler altid at de prøver en tur til kiopraktor. Og det har alle gange vist sig at der har været spændinger i nakken, ryggen, hofterne eler bækkenet.

Hele kroppen høre på sammen, og det er faktisk tit sådan at hvis de har spændinger kan dette også give forstoppelse, hvilket jo så også giver ondt i maven.... En lang ond cirkel!

Med mine er maven kommet i gang igen efter de har været til kiopraktor, de har ville falde i søvn selv, hvor jeg inden skulle vugge dem i søvn i mine arme, de har ville ligge på deres aktivitets tæppe uden at græde osv osv.... Man får en helt anden baby af at tage til kiopraktor!

Skulle jeg have flere børn så ville jeg igen tage til kioprator. Nikoline var 1 uge gammel da jeg bestilte tid til hende. Hun var rigtig ked af det, og for at skåne både hende og os som forældre tænkte jeg hvorfor trække pinen ud.... Hun var afsted 5 gange og nu hvor hun er 2 mdr har vi en HELT anden baby... Efter hendes første behandling spiste hun også tog hun 12 timers søvn!!!

Ok ja...jeg kender nogle stykker som troede at de havde kolik børn, indtil de havde været ved en kiopraktor... Dejligt at det har hjulpet alle dine børn! Nøj hvor kan man nå at sove igennem på 12 timer hehe (c;

Anmeld

25. oktober 2011

maria_wlt

Min egen søn og min søsters har haft gavn af det.. Min søn havde en spændning i hoften som gik i nakken og det tog kun 2 besøg og så var han frisk igen  

Anmeld

25. oktober 2011

Fru Nielsen

Zibi_84 skriver:

Ok ja...jeg kender nogle stykker som troede at de havde kolik børn, indtil de havde været ved en kiopraktor... Dejligt at det har hjulpet alle dine børn! Nøj hvor kan man nå at sove igennem på 12 timer hehe (c;

Tro mig, jeg var inde og tjekke hende MANGE GANGE i løbet af de 12 timer.... Inden da ku hun godt sove 4 timer i streg, men meget meget uroligt hvor hun græd i søvne osv, så det var så mærkeligt hun pludselig bare overhovedet ikke gav lyd fra sig.... Kan huske min svigermor var her og hun var så negativ over at hun ikke måtte vægge hende fordi hun ikke havde set hende et par uger. Og hun syntes jeg var en rigtig ond mor fordi jeg ikke ville vægge hende så hun ku spise....

Men jeg havde det sådan at hun sku bare have lov at sove, for hun måtte virkelig have haft behov for det. Var hun sulten sku hun nok vågne, og jeg ville ikke vægge hende bare fordi farmor gerne vile holde. Der måtte hun lige tilsidesætte hendes egne behov frem for min datters....

Anmeld

25. oktober 2011

Jonatansmor

Da jeg var barn kunne jeg ikke tåle sødmælk og ajax vaskepulver, så kom jeg til kiropraktor - og nu kan jeg tåle alt..... ?

De lidt magiske de kiropraktorer - men mindet om at ligge på den briks, få at vide nu skal du ligge heeeeelt stille, mærke hænderne på ryggen og nakken og mærke det hele knække - det er en oplevelse jeg altid vil have med mig, lige bag kuldegysningerne...

Alle babyer der er kede, burde få en gratis omgang hos en sød en af slagsen

Anmeld

25. oktober 2011

Isabeau

Zibi_84 skriver:

Brugt selv kiropraktor, og var så glade for det Så kan også anbefales herfra

Anmeld

25. oktober 2011

Zibi_84

th skriver:

Kan også anbefalde det, jeg kørte jo desværre galt da vores søn var 6 uger og totalskadet bilen, lægerne sagde der ikke var noget, men så tog jeg afsted med min svigerinde med hendes søn, hun kigger på min søn og siger han er da låst i nakken. Han var så låst i nakken og lænen(staves) og det var 4 uger efter jeg var kørt galt, tak læger, så var der jo en grund til at han ikke ville ligge på maven....

min nevø var kommet til med pks og hans kæbe var gået ad led, han var også låst i nakken og hans ene hofte var heller ikke ok... så der var også en grund til at amningen ikke var optimal, og han ikke ville sidde eller ligge på maven og var rigtig ked af det, men nu køre det også ved dem.

Puha sikke en grim oplevelse! Det kunne jeg sagtens forstille mig kunne påvirke et barns ryg/nakke! Super dårligt af lægen! Men dejligt at i fandt løsningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.