Hejsa
Jeg har også været afsted med alle mine 3 børn..... Og jeg kan også kun varmt anbefae det!
Mange forældre tror deres børn har ondt i maven/kolik....
Men jeg anbefaler altid at de prøver en tur til kiopraktor. Og det har alle gange vist sig at der har været spændinger i nakken, ryggen, hofterne eler bækkenet.
Hele kroppen høre på sammen, og det er faktisk tit sådan at hvis de har spændinger kan dette også give forstoppelse, hvilket jo så også giver ondt i maven.... En lang ond cirkel!
Med mine er maven kommet i gang igen efter de har været til kiopraktor, de har ville falde i søvn selv, hvor jeg inden skulle vugge dem i søvn i mine arme, de har ville ligge på deres aktivitets tæppe uden at græde osv osv.... Man får en helt anden baby af at tage til kiopraktor!
Skulle jeg have flere børn så ville jeg igen tage til kioprator. Nikoline var 1 uge gammel da jeg bestilte tid til hende. Hun var rigtig ked af det, og for at skåne både hende og os som forældre tænkte jeg hvorfor trække pinen ud.... Hun var afsted 5 gange og nu hvor hun er 2 mdr har vi en HELT anden baby... Efter hendes første behandling spiste hun også tog hun 12 timers søvn!!!

Anmeld