15 måneders vac.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Grynt

Vil lige spørge jer om der er nogle af jer der endnu ikke har fået jeres barn vaccineret (15 måneders vac)? Freja er bare konstant snottet, hostende, små-feber mm, så vi har endnu ikke fået hende vaccineret.

Jeg véd jo også godt at ca 8-12 dage efter kan der komme en reaktion på vaccinen, men jeg orker bare ikke mere sygdom. Syntes der er enormt synd for Freja hun hele tiden bare ikke er i top form og syntes det er enormt træls hele tiden at skulle ringe ind på arbejde og melde sygdom igen igen Tror faktisk mit arbejde er p***e træt af mig og alt det dårligdom

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Lene76

Viktor er hellere ik vaccineret endnu, osse pga sygdom.. her gik jeg og troede atd et hele vil blive bedre efter han havde fået lagt dræn..... men jeg kan ik se en forskel ud over at det i perioder vælder ud af ørene på ham.....

tror osse mit arb er ved at være trætte af mig og alt vores sygdom herhjemme..... ikke mindst min dpforældre men for f man kan jo ik gøre for at man er syg el at ungerne er......

Knus fra Lene der snart vil ha forår og varme......

Anmeld

6. februar 2009

heaven

Grynt/Tina skriver:

Vil lige spørge jer om der er nogle af jer der endnu ikke har fået jeres barn vaccineret (15 måneders vac)? Freja er bare konstant snottet, hostende, små-feber mm, så vi har endnu ikke fået hende vaccineret.

Jeg véd jo også godt at ca 8-12 dage efter kan der komme en reaktion på vaccinen, men jeg orker bare ikke mere sygdom. Syntes der er enormt synd for Freja hun hele tiden bare ikke er i top form og syntes det er enormt træls hele tiden at skulle ringe ind på arbejde og melde sygdom igen igen Tror faktisk mit arbejde er p***e træt af mig og alt det dårligdom

Tina

det samme her!! det er rigtig rigtig træls, min læge siger dog at det ikke er et problem at de ikke bliver vaccineret "til tiden"..... bare de bliver det...

Jannie - også med søn der mere eller mindre er snottet el. feber hele tiden

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

Emil er heller ikke blevet vacineret endnu..

har det ligesom dig.. han når lige at være rask en uge også starter noget nyt..

men nu skal han snart tjekkes om hans lungebetændelse er væk også må jeg vel tage mig sammen og få bestilt en tid.. men orker sgu heller ikke den der reaktion..

Susan

Anmeld

6. februar 2009

Louise mortil4

vi mangler ogå at få Lærke og Liv vaccineret endnu. De har været snottede flere gange og så ser jeg ikke ligefrem frem til at ha 2 sure pyler syge unger, men det skal snart være for det skal være overstået inden bebsen kommer. Tror ikke jeg går tiden ud, så det skal snart gøres.

Knus Louise 30+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.