jeg har klokket i den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Den sidste pille jeg har taget er torsdagspillen. DVS jeg burde få min mens i dag, men jeg har måske taget den torsdagspille i lørdags eller noget i den sti.

Hvad skal jeg så regne med?

Jamen ved ikke om jeg har forstået det rigtigt men det jeg har forstået er at du kukkede i den og stoppede med pillerne før tid?! Er det helt forkert eller?

Fordi så ville jeg regne med den dag du skulle have haft det HVIS du havde taget pakken færdig.

Ellers ville jeg vente en uges tid og er der ikke sket noget så teste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Jamen ved ikke om jeg har forstået det rigtigt men det jeg har forstået er at du kukkede i den og stoppede med pillerne før tid?! Er det helt forkert eller?

Fordi så ville jeg regne med den dag du skulle have haft det HVIS du havde taget pakken færdig.

Ellers ville jeg vente en uges tid og er der ikke sket noget så teste.

Ja, jeg skulle hvis jeg havde taget dem retsmæssigt have taget den sidste i går. Så hvis jeg venter til weekenden så burde den jo være kommet.

Anmeld

25. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Ja, jeg skulle hvis jeg havde taget dem retsmæssigt have taget den sidste i går. Så hvis jeg venter til weekenden så burde den jo være kommet.

Ja det skulle man da mene.. Ellers må du teste

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg testede i går og i dag - hvis jeg tog testen, stilte mig med ryggen mod vinduet og holdt testen frem så anede jeg en skyggestreg. I dag det samme - måske endda lidt tydligere.. Men det er ikke en streg som sådan - den er tykkere end hvad man forbinder med en alm streg og meget svært at fange på billeder. Kan man regne med den??

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Måske jeg skal sige at jo længere væk fra mit hoved jeg holder den jo tydligere bliver stregen.. Men kun når jeg står med ryggen mod vinduet og lyset falder på den

Anmeld

27. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Hvis det viser sig at du ikke er gravid, så starter du bare på en ny pakke efter din næste mens

Anmeld

27. oktober 2011

Rebecca55

Jeg ville ikke selv turde tro på at man kan indhente den tambte pille, da de i forvejen ikke er 100% sikre. Så i mit hoved vil 1 glemt pille gøre det mere usikkert, men det er også bare mine tanker.

Hvis det var mig ville jeg se om det kom inden for en uge og ellers få lavet en test hos lægen, for at være sikker.

Held og lykke med det, uanset om du ønsker det eller andet...

Anmeld

27. oktober 2011

Emily2012<3

Bare man glemmer 1 enkelt pille, så kan du ligeså godt bare droppe at tage resten..

Når man glemmer en så bliver du slet ikke beskyttet i resten af denne cyklus.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.