jeg har klokket i den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja det er jeg sgu bange for at jeg har.

Jeg var pludselig 5 dage bagud med mine p piller og valgte et par dage at prøve at indhente det fortabte, men da det ikke lykkedes valgte jeg at stoppe for et par dage siden. Problemet er at jeg har dyrket sex 1 gang (samme dag jeg opdagede jeg var så langt bagud - selvfølgelig før )
Jeg har kvalme nu hvilket jeg aldrig har - heller ej under mine 2 andre graviditeter og mærker nu brystspændinger. Jeg er nok bare i bund og grund pisse bange for en nylig graviditet.

Jeg har jo ingen anelse om hvornår min mens burde komme fordi jeg har fucket mine piller sådan op, så aner heller ikke hvornår jeg kan teste.. Nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Hvis det var mig, ville jeg tage mine p-piller og regner udfra hvad dag du skulle tage den sidste efter hvornår du har mens.

Man kan self. ikke være sikker, men tror det er det eneste man kan gøre når man kokser i det.

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Når du har glemt bare en p-pille, så er det for sent. Det kan ikke indhentes, så du er først sikker igen fra næste periode. Jeg syntes ikke du skal tage flere p piller, for hvis du er gravid, så har fosteret nok ikke super godt af hormonerne.

Du må jo bare teste med nogle dages mellemrum, og så vente.

Anmeld

25. oktober 2011

1012lmp

Mi skriver:

Når du har glemt bare en p-pille, så er det for sent. Det kan ikke indhentes, så du er først sikker igen fra næste periode. Jeg syntes ikke du skal tage flere p piller, for hvis du er gravid, så har fosteret nok ikke super godt af hormonerne.

Du må jo bare teste med nogle dages mellemrum, og så vente.

Det passer ikke...

Man kan godt glemme 1 pille uden der sker noget...Bare du tager den senest sammen med den du skulle tage dagen efter så er der ingen skade sket... bare lige en konstatering

Til TS så ville jeg gå ud fra hvornår jeg skulle have haft mens i forhold til p-pillerne

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

1012lmp skriver:

Det passer ikke...

Man kan godt glemme 1 pille uden der sker noget...Bare du tager den senest sammen med den du skulle tage dagen efter så er der ingen skade sket... bare lige en konstatering

Til TS så ville jeg gå ud fra hvornår jeg skulle have haft mens i forhold til p-pillerne

Ok, det er nok bare fordi min læge ville være bombesikker på at jeg ikke blev gravid i sin tid så

Anmeld

25. oktober 2011

kirsti

1012lmp skriver:

Det passer ikke...

Det passer ik. Glemmer du den om aftenen kan du nå det næste morgen men ikke 24 timer senere

Anmeld

25. oktober 2011

1012lmp

Mi skriver:

Ok, det er nok bare fordi min læge ville være bombesikker på at jeg ikke blev gravid i sin tid så

Hehe ja det kan sagtens være

Anmeld

25. oktober 2011

malliebooh

Min p-pille brugsanvisning siger inden for 12 timer.. Så hvis du tager pillen ca kl 7 om morgenen hver dag, så kan man nå det 12 timer frem, uden der er risiko for noget

Anmeld

25. oktober 2011

1012lmp

kirsti skriver:

Det passer ik. Glemmer du den om aftenen kan du nå det næste morgen men ikke 24 timer senere

Det var bare hvad min læge fortalte mig for 2 mdr siden da jeg var der... At så længe du når at tage den INDEN den næste piller skal tages så sker der ikke noget ved det!

Også skal det selvfølgelig ikke være hver dag man lige glemmer og udskyder til næste dag men hvis det kun er 1 gang så kan du sagtens vente op til 24t med at tage den.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Det passer ikke...

Den sidste pille jeg har taget er torsdagspillen. DVS jeg burde få min mens i dag, men jeg har måske taget den torsdagspille i lørdags eller noget i den sti.

Hvad skal jeg så regne med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.