baby til mig snart!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

fuck hvor FUCKING GODT!!!!!!!!!!!!!!! min prævention skulle ikke gerne virke mere fra i morgen af! YES SIR!!!! så det protjek BABY ..... MEEEN hvor længe går der så før kroppen danner ÆL?? eller er chancen ligeså stor for at blive gravid nu som for en kvinde der ikke er beskyttet????´weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

com on

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

fuck hvor FUCKING GODT!!!!!!!!!!!!!!! min prævention skulle ikke gerne virke mere fra i morgen af! YES SIR!!!! så det protjek BABY ..... MEEEN hvor længe går der så før kroppen danner ÆL?? eller er chancen ligeså stor for at blive gravid nu som for en kvinde der ikke er beskyttet????´weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Man hører om mange der blvier gravide med det samme efter præventionen ersmidt. Jeg blev selv gravid i 2. cyklus efter jeg havde smidt p-pillerne.. Meget hurtigere end vi havde forventet.
Jeg har dog mistet den igen, så vi er i fuld gang med projektbaby igen..

Men tror ikke man kan svare endegyldigt på hvor hurtigt man bliver gravid efter.. Eller hvor længe præventionen kan påvirke kroppen for den sags skyld..

Det var lige det bedste jeg kunne svare..

Held og lykke.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Man hører om mange der blvier gravide med det samme efter præventionen ersmidt. Jeg blev selv gravid i 2. cyklus efter jeg havde smidt p-pillerne.. Meget hurtigere end vi havde forventet.
Jeg har dog mistet den igen, så vi er i fuld gang med projektbaby igen..

Men tror ikke man kan svare endegyldigt på hvor hurtigt man bliver gravid efter.. Eller hvor længe præventionen kan påvirke kroppen for den sags skyld..

Det var lige det bedste jeg kunne svare..

Held og lykke.

tusind taak for svaret .. Mh okey!!! JEG KRYDSER FOR DER SNART SKER NOOOOGET! og al mulig held og lykke til dig også!!!

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

tusind taak for svaret .. Mh okey!!! JEG KRYDSER FOR DER SNART SKER NOOOOGET! og al mulig held og lykke til dig også!!!

Velbekomme..

Og tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.