system sp/læge er underligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Plysbjørnen

Sidst sp'en var til Benjamin, var hun ikke helt tilfreds med Benjamins nakke, da han kigger meget voldsomt bagover... Hun ville gerne have ham til fys, men skal have lægen accept til det...

Jeg snakker med lægen som kigger på Benjamin, og siger at det vil være spild af tid at sende ham til fys... Den besked får sp'en da hun kommer og ser på ham...

Gudhjælpe mig om ikke hun insistere på at der skal komme en fys og se på Benjamin, så sådan har hun sendt bud efter...

Han har i øvrigt taget 550 gr på 3 uger, i stedet for de 100 gr han plejer at tage på, på 3 uger...

På tirsdag kommer hun og laver 1½ års tjek på Laura... Så det bliver spændende...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Mikkelmusen

Vores læge var også tøvende mht fys og zone og kiropraktor, men jeg er dælme glad for vi gjorde det. Så se det som noget positivt. Det er bedre at der bliver gjort noget end der ikke gør.

Vi havde 18 mdr's tjek igår og det var skønt. Filuca er bare så dygtig til det hele

Anmeld

6. februar 2009

Millebasse

Bedre at få tjekket end slet ikke

18 mdr.`s tjek?? Hmm,det får vi vist ikke her........

Anmeld

6. februar 2009

bette

okay håber da ik der er noget galt med nakken..

tjaa.. min sp lovede at komme ved 1 års tjek.. men har intet hørt fra hende.. er sådan set også bare lige glad er jeg..

Anmeld

6. februar 2009

Plysbjørnen

bette skriver:

okay håber da ik der er noget galt med nakken..

tjaa.. min sp lovede at komme ved 1 års tjek.. men har intet hørt fra hende.. er sådan set også bare lige glad er jeg..

Det håber jeg heller ikke, men der er et eller andet der ikke er helt som det skal være...

I går ville jeg ligge ham på siden for at undgå at han trygger mere på højre side af hovedet end aller højst nødvendig for han er begyndt at blive lidt flad... Så lå knægten sgu og kiggede op på loftet... Han kan godt ligge normalt med hovedet... Men vil helst ikke...

Men selvfølgelig er det bedst at det bliver tjekket, det undre mig bare at hun først vil have lægens accept, og da han så siger det er spild af tid, sender hun bud alligevel... Men jeg håber da også det hjælper...

Hans ynglingsstilling er sådan her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2009

bette

måske din sp er noget bedre end din læge.. fatter virkelig ikke din læge ik mener det er nødvendigt..

dejligt i har nogen som ved hva der er bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.