Kæresten tør ikke have sex med mig. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nikita Victoria skriver:

Det kan jeg godt forstå det gør... ikke kan mærke noget? har i prøvet de grønne fra apoteket? de er uden glidecrem, og resouar (staves?), altså det er de bedste min kæreste og jeg kan finde, det er fuldstændig som at gøre det uden.  Min kæreste har svært ved ikke at komme med det "samme" når vi bruger dem.  Måske i skulle prøve dem.? Bare et forslag.

Jeg forstår bare ikke hvorfor han siger han ikke kan mærke dig? altså der skal vist MEGET tykke kondomer, eller en MEGET lille "Mand" til så... ???

Jeg ved ikke om det bare er en undskyldning for ikke at bruge dem..
eller om han har købt den for små, og de måske strammer.. vi har de blå "rfsu profil".. måske vi skulle prøve at skifte mærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg er jo på p-piller, er der så ikke noget med at man ikke får ÆL ?
men det et jo slet ikke noget jeg tænker over dagligt syntes også bare det er nedren at det skal planlægges..
 tror jeg er kommet frem til. at hvis han ikke stoler på mig, må han bruge gummi, jeg kan ikke gøre mere end det jeg gør for at beskytte mig.. forstår bare ikke hvorfor at han ikke stoler på mig..

Det ved jeg faktisk ikke, jeg kender flere der er blevet gravide på P-piller, så der må jo forekomme ÆL?

Men det var også mere som en slags "forsikring" for din kæreste/mand, så han ved at han godt kan have sex med dig alle andre dage end lige de dage P-piller eller ej ... Måske han så på det med nogle andre øjne så jo

Anmeld

25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Nikita Victoria skriver:

Det kan jeg godt forstå det gør... ikke kan mærke noget? har i prøvet de grønne fra apoteket? de er uden glidecrem, og resouar (staves?), altså det er de bedste min kæreste og jeg kan finde, det er fuldstændig som at gøre det uden.  Min kæreste har svært ved ikke at komme med det "samme" når vi bruger dem.  Måske i skulle prøve dem.? Bare et forslag.

Jeg forstår bare ikke hvorfor han siger han ikke kan mærke dig? altså der skal vist MEGET tykke kondomer, eller en MEGET lille "Mand" til så... ???

Tror det med kondomer er forskellig fra person til person, min kæreste syntes overhovedet ikke at han får nogte ud af det, og jeg syntes faktisk at de er utrolige nedren, føles træls under sex osv..

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, jeg kender flere der er blevet gravide på P-piller, så der må jo forekomme ÆL?

Men det var også mere som en slags "forsikring" for din kæreste/mand, så han ved at han godt kan have sex med dig alle andre dage end lige de dage P-piller eller ej ... Måske han så på det med nogle andre øjne så jo

tror ærligtalt ikke at han går op i det.. men det skader jo ikke at prøve..

Tak for din tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.