Kæresten tør ikke have sex med mig. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

som overskriften siger, så tør han ikke pga at jeg er skruk..
ja jeg ønsker mig brændene et barn mere men IKKE lige nu! har snakket om pb nr.2 til næste sommer, der vil vores søn være 1½ år..
han er bange for at jeg vil snyde med mine p-piller, og ærligtalt ved jeg ikke hvor han har den ide fra.
det kunne jeg ALDRIG drømme om! jo jeg glemmer en i ny og næ men tager den så når jeg kommer i tanke om det, somregel lige inden senge tid, eller hvis sønnen vågner om natten, og det er ikke fordi at det sker tit altså at jeg glemmer den en dag..
ved ikke hvordan jeg skal få ham til at tro på mig, jeg har ikke gjort noget der kunne skabe tvivl omkring det..
vi har sex max 1 gang i måneden, og det syntes jeg er alt for lidt. og føler også lidt at det er en dårlig undskyldning for at han ikke har lyst til mig.. 

øvøv nogen der har været ude for det samme.? der kan komme med et råd eller to ??
Han er 22 og jeg er 19 hvis dette har noget at sige ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Miss Church

Anonym skriver:

ja jeg ønsker mig brændene et barn mere men IKKE lige nu! har snakket om pb nr.2 til næste sommer, der vil vores søn være 1½ år..
han er bange for at jeg vil snyde med mine p-piller, og ærligtalt ved jeg ikke hvor han har den ide fra.
det kunne jeg ALDRIG drømme om! jo jeg glemmer en i ny og næ men tager den så når jeg kommer i tanke om det, somregel lige inden senge tid, eller hvis sønnen vågner om natten, og det er ikke fordi at det sker tit altså at jeg glemmer den en dag..
ved ikke hvordan jeg skal få ham til at tro på mig, jeg har ikke gjort noget der kunne skabe tvivl omkring det..
vi har sex max 1 gang i måneden, og det syntes jeg er alt for lidt. og føler også lidt at det er en dårlig undskyldning for at han ikke har lyst til mig.. 

øvøv nogen der har været ude for det samme.? der kan komme med et råd eller to ??

Puha jeg ville blive ked af det, hvis min kæreste ikke stolede på mig  

Jeg ved ikke hvilket råd jeg skal give dig ud over, at du skal tage dig en ordentlig snak med ham og få ham til at forstå at han kan stole på dig! 

Håber det løser sig for jer og i kan begynde at producere en lille bebs til sommer 

Anmeld

25. oktober 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Kan han ikke bare bruge kondom? Så kan han jo selv styre præventionen 

Men derudover så er det da dårlig stil ikke at stole på dig - Det er da klart at PB er noget man skal være enige om i et forhold, og det er sandsynligvis ikke fordi du ville synes det var fedt at blive gravid imod hans vilje...

Anmeld

25. oktober 2011

Tystys14

Anonym skriver:

Køb en pakke kondomer, så er han da 100 på du ikke snyder ham...  Men jeg ville godt nok blive såret hvis min kæreste ikke ville havde sex med mig, pga han ikke stoler på mig...

Selv kan jeg ikke tåle p-piller eller nogen form for hormoner så, vi er sikre på når det går galt pga kondomerne.  Så forslå ham det, eller køb en pakke selv og giv ham den.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Puha jeg ville blive ked af det, hvis min kæreste ikke stolede på mig  

Jeg ved ikke hvilket råd jeg skal give dig ud over, at du skal tage dig en ordentlig snak med ham og få ham til at forstå at han kan stole på dig! 

Håber det løser sig for jer og i kan begynde at producere en lille bebs til sommer 

Han er helt klar på en mere til sommer, så det er ikke der problemet ligger..
Vi snakkede lidt om det igår, men han gider ikk rigtig snakke om det fordi at han ved det gør mig ked af det..

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Kan han ikke bare bruge kondom? Så kan han jo selv styre præventionen 

Men derudover så er det da dårlig stil ikke at stole på dig - Det er da klart at PB er noget man skal være enige om i et forhold, og det er sandsynligvis ikke fordi du ville synes det var fedt at blive gravid imod hans vilje...

arr se det var jo ikke en dårlig ide. det må jeg sige til ham når han kommer hjem fra arbejde..
havde selv tænkt på det, men slået det væk igen for vil da hellere at han stoler på mig. kunne forstå hvis jeg havde syndt med dem før. men det har jeg jo ikke..

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nikita Victoria skriver:

Køb en pakke kondomer, så er han da 100 på du ikke snyder ham...  Men jeg ville godt nok blive såret hvis min kæreste ikke ville havde sex med mig, pga han ikke stoler på mig...

Selv kan jeg ikke tåle p-piller eller nogen form for hormoner så, vi er sikre på når det går galt pga kondomerne.  Så forslå ham det, eller køb en pakke selv og giv ham den.

Vi har faktisk en pakke i natbordet
men han siger at han ikke kan mærke noget og ja så kan han blive ved i timer, det kan jeg ikke holde til
men ja der er jo ikke andet for, at få ham til at forstå at jeg ikke er villig til at smide de sidste 4 år af vores liv væk pga snyd og uærlighed, hvis han ikke vil bruge kondom.. men øv hvor gør den ondt..

Anmeld

25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Altså, i kunne jo bare lade være med at have sex omkring ÆL.. Hvis man kan regne med ens cyklus, så ved man  jo også at ÆL kommer 10-12 dage før forventet mens

Så er i jo i hvert fald en lille smule sikker på hinanden, altså ved godt det stadig ikke er fair at han ikke stoler p dig, men måske den her slags info kunne hjælpe ham lidt på vej

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Altså, i kunne jo bare lade være med at have sex omkring ÆL.. Hvis man kan regne med ens cyklus, så ved man  jo også at ÆL kommer 10-12 dage før forventet mens

Så er i jo i hvert fald en lille smule sikker på hinanden, altså ved godt det stadig ikke er fair at han ikke stoler p dig, men måske den her slags info kunne hjælpe ham lidt på vej

Jeg er jo på p-piller, er der så ikke noget med at man ikke får ÆL ?
men det et jo slet ikke noget jeg tænker over dagligt syntes også bare det er nedren at det skal planlægges..
 tror jeg er kommet frem til. at hvis han ikke stoler på mig, må han bruge gummi, jeg kan ikke gøre mere end det jeg gør for at beskytte mig.. forstår bare ikke hvorfor at han ikke stoler på mig..

Anmeld

25. oktober 2011

Tystys14

Anonym skriver:

Vi har faktisk en pakke i natbordet
men han siger at han ikke kan mærke noget og ja så kan han blive ved i timer, det kan jeg ikke holde til
men ja der er jo ikke andet for, at få ham til at forstå at jeg ikke er villig til at smide de sidste 4 år af vores liv væk pga snyd og uærlighed, hvis han ikke vil bruge kondom.. men øv hvor gør den ondt..

Det kan jeg godt forstå det gør... ikke kan mærke noget? har i prøvet de grønne fra apoteket? de er uden glidecrem, og resouar (staves?), altså det er de bedste min kæreste og jeg kan finde, det er fuldstændig som at gøre det uden.  Min kæreste har svært ved ikke at komme med det "samme" når vi bruger dem.  Måske i skulle prøve dem.? Bare et forslag.

Jeg forstår bare ikke hvorfor han siger han ikke kan mærke dig? altså der skal vist MEGET tykke kondomer, eller en MEGET lille "Mand" til så... ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.