jeg har lavet en kage..!! og leget med fondant..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.041 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Isabella_mor

min storesøster bliver 30 idag. og i dagens anledning lovede jeg hende en lagkage.

da jeg var i brugsen og handle så jeg så en æske med fondant som jeg så købte og så noget frugtfarve så jeg tænkte jeg ligger let og elegang ud med nogle roser med nogle blade.

da jeg så kom hjem og gik igang syntes jeg det var SÅ besværligt at arbejde med. så det blev kun til 3 roser og 3 blade.. men det var nu også bare mest for sjov at jeg skulle prøve det.. og så har jeg prøvet det. måske jeg liiiige skulle joine sårn et kagekursus der og prøve at se om jeg ikke kan finde ud af det. for jeg havde jo ingen udstikkere eller redskaber what so ever..

men jeg syntes det var en lækker kage..

det er bare alm købelagkagebunde og så har jeg vendt mosede  frosne optøede hindbær og brombær i flødeskum.. oglavet glasur med saften fra bærene og flourmelis. og pyntet med friske bær og flødeskum.. og mine grimme fondant roser..haha.. 

men JEG HAR LAVET EN KAGE !!!!!   og tillykke til min søster med de 30 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

DenLykkelige

Den ser da læker ud Mums...

Anmeld

24. oktober 2011

Isabella_mor

DenLykkelige skriver:

Den ser da læker ud Mums...

den er også spist..

Anmeld

24. oktober 2011

mariamiss6

Du skal da bare på youtube

http://www.youtube.com/results?search_query=how+to+make+fondant+roses+without+cutters&aq=2&oq=how+to+make+fondant+rose

Og såååå tænker jeg, hvad for noget fondant købte du? Var det dr. oetker? For det er noget shitfuck... Gå hellere i kop&kande til dit næste forsøg. De har fondant fra wilton, som er nemt nok at arbejde med De har helt sikkert også en hel del værktøj  

Anmeld

24. oktober 2011

Lotus86

Ved du hvad, jeg synes altså det er en flot kage du har lavet, og den ser virkelig god ud

Anmeld

24. oktober 2011

_-Kathrine-_

Godt gået-og lækker ser den ud tillykke med søster...

Anmeld

24. oktober 2011

Mamalou

Den er da bare SÅ fin Tillykke med søster!

Anmeld

25. oktober 2011

mulle7430

isabellamor skriver:

min storesøster bliver 30 idag. og i dagens anledning lovede jeg hende en lagkage.

da jeg var i brugsen og handle så jeg så en æske med fondant som jeg så købte og så noget frugtfarve så jeg tænkte jeg ligger let og elegang ud med nogle roser med nogle blade.

da jeg så kom hjem og gik igang syntes jeg det var SÅ besværligt at arbejde med. så det blev kun til 3 roser og 3 blade.. men det var nu også bare mest for sjov at jeg skulle prøve det.. og så har jeg prøvet det. måske jeg liiiige skulle joine sårn et kagekursus der og prøve at se om jeg ikke kan finde ud af det. for jeg havde jo ingen udstikkere eller redskaber what so ever..

men jeg syntes det var en lækker kage..

det er bare alm købelagkagebunde og så har jeg vendt mosede  frosne optøede hindbær og brombær i flødeskum.. oglavet glasur med saften fra bærene og flourmelis. og pyntet med friske bær og flødeskum.. og mine grimme fondant roser..haha.. 

men JEG HAR LAVET EN KAGE !!!!!   og tillykke til min søster med de 30 

den er da super flot  jeg kunne godt lige spise sån et stykke selvom det er morgen  smiler og tillykke med søsteren

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Hvor er den bare flot!

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Jeg ved godt det er tidlig om morgenen, men kunne da godt liiiiige have et stykke af den der

Den ser rigtig flot ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.