Hjælp, enlig mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Lone Jakobsen

har desværre ikke tid til at skrive et rigtigt svar, men ville ikke forlade din tråd uden  en

jeg har desværre (nogle gange) stået hvor du står, så jeg vil utroligt gerne hjælpe dig. du kan bare skrive privat til mig, hvis du har lyst. så skal jeg nok få tid til at svare dig ordentligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Rosa

Jeg flyttede for mig selv med min søn for 3 snart 4 uger siden og jeg kan allerede mærke at det er SÅ nemt i forhold til før, hvor jeg bare følte at det hele var uoverskueligt og smertefuldt. Uanset hvad så lover jeg at det bliver meget meget nemmere og sjovere, bare du finder et sted at bo og får søgt de tilskud m.m. du er berettiget til!

Anmeld

25. oktober 2011

Lisbeth85

Det er ikke rart at ende med at blive alene. Min eks gik inden vores barn kom til verden, men kan sætte mig ind i det med at føle mig alene - især om aftenen.

Prøv at lave gode ting for dig, noget du elsker at lave og hav endelig nogle folk tæt på, som du kan snakke med, så du ikke sidder alene med de dumme tanker, som kan ramme dig der, når du er alene, og ikke skal se til dit barn.

Al held og lykke

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

Forstår dig godt, man føler sig nemlig meget alene men det skal du nok klarer, det er bedre at være fra hinanden end et liv fyldt med bekymringer ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.