Fjern din appelsinhud! - billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.254 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

lilledittemor

Jeg har købt denne creme, men kan desværre ikke bruge den da jeg er gravid. Så derfor sælger jeg den for meget små penge. Der er brugt meget lidt af den.

Anjo Anti-Cellulitis lotion indeholder standardiseret urte-ekstrakt, hvis effekt mod appelsinhud er dokumenteret. Stimulerer blodcirkulationen og bryder den onde cirkel som forårsager deponering af fedt og væskeansamlinger i underhuden - kendt som appelsinhud. Gør huden glat, smidig og fugtig.

Denne anti cellulitis creme er bl.a. blevet rost i bogen 10 år yngre på 10 uger.

Anjo Anti-Cellulitis lotion normaliserer hudens struktur og giver et slankere udseende. Anvendes morgen og aften på de berørte steder. Trænger hurtigt ind i huden og fedter ikke. Undgå øjenkontakt (indeholder spansk peber (capsicum frutecens).

Sælges for 30kr + porto (35kr) = 65kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Darling<3

Ditte_Marie skriver:

Jeg har købt denne creme, men kan desværre ikke bruge den da jeg er gravid. Så derfor sælger jeg den for meget små penge. Der er brugt meget lidt af den.

Anjo Anti-Cellulitis lotion indeholder standardiseret urte-ekstrakt, hvis effekt mod appelsinhud er dokumenteret. Stimulerer blodcirkulationen og bryder den onde cirkel som forårsager deponering af fedt og væskeansamlinger i underhuden - kendt som appelsinhud. Gør huden glat, smidig og fugtig.

Denne anti cellulitis creme er bl.a. blevet rost i bogen 10 år yngre på 10 uger.

Anjo Anti-Cellulitis lotion normaliserer hudens struktur og giver et slankere udseende. Anvendes morgen og aften på de berørte steder. Trænger hurtigt ind i huden og fedter ikke. Undgå øjenkontakt (indeholder spansk peber (capsicum frutecens).

Hvorfor kan du ikke bruge den når du er gravid?

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

Honey<3 skriver:

Hvorfor kan du ikke bruge den når du er gravid?

Det står der at man ikke må Det havde jeg bare ikke set

Anmeld

24. oktober 2011

Taniakb

Ditte_Marie skriver:

Nåede du at se om den 'virker'?

Anmeld

24. oktober 2011

Darling<3

Ditte_Marie skriver:

Det står der at man ikke må Det havde jeg bare ikke set

Haha, ups

Men ellers kan du jo bruge den bagefter, hvis du da ikke får den solgt

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

Honey<3 skriver:

Haha, ups

Men ellers kan du jo bruge den bagefter, hvis du da ikke får den solgt

Nu ved jeg ikke om jeg skal amme - men regner med at man heller ikke må bruge den der..

Og den skal bruges inden 12 måneder efter man har åbnet den

Så tænkte at jeg ville prøve at se om nogle andre kunne bruge den inden den udløber

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

Taniakb skriver:

Nåede du at se om den 'virker'?

Nej desværre.. brugte den kun et par dage 

Men man kunne i hvert fald mærke at den tog fat - man bliver helt varm dér hvor man har taget det på

Jeg skal helt sikkert have en ny når jeg til den tid kan bruge den

Anmeld

24. oktober 2011

Frk.Skruk

Ditte_Marie skriver:

Nej desværre.. brugte den kun et par dage 

Men man kunne i hvert fald mærke at den tog fat - man bliver helt varm dér hvor man har taget det på

Jeg skal helt sikkert have en ny når jeg til den tid kan bruge den

Jeg vil gerne købe den

Skriv gerne en PB til mig, så sender jeg adr osv

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.