Bytte weekend... gosh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

eirene

Kan du vende det så det handler om børnene? Vil han lytte til det? Altså i stil med at sige at det er ikke sundt for børnene. De bliver forvirrede.. Og de savner deres far når der går så lang tid, så om ikke han kunne prøve at overholde jeres aftale..

Bare et forslag.  Men jeg godt hvor svært det er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

wamse

Hver ærlig og sig det til ham som det er 

Fortæl at du synes det er for meget, og at der går for længe mellem drengene ser ham så. Fortæl at du selvfølgelig ved, at alle kan komme til at have brug for at bytte, men at du synes det er for meget nu.

Anmeld

24. oktober 2011

1012lmp

wamse skriver:

Hver ærlig og sig det til ham som det er 

Fortæl at du synes det er for meget, og at der går for længe mellem drengene ser ham så. Fortæl at du selvfølgelig ved, at alle kan komme til at have brug for at bytte, men at du synes det er for meget nu.

Ja det må jeg gøre... tak... Der er ikke andet for..

Anmeld

24. oktober 2011

wamse

1012lmp skriver:

Ja det må jeg gøre... tak... Der er ikke andet for..

Det tror jeg man kommer længst med, for du har jo ret i din bekymring, og samtidig med, fortæller du ham jo også, at du jo ikke er lukket overfor at bytte, men at det bare er for ofte lige pt

Anmeld

24. oktober 2011

Tullemor82

Aner ikke hvordan i bor i forhold til hinanden, men her "bytter" vi kun en enkelt dag hvis det er fordi vi fx skal noget fredag, hvis det så er i fars uge henter jeg knægten fredag og har ham til lørdag kl. 12 hvorefter han bare må være frisk

Men det kan jo også tage overhånd, kan du ikke forklare ham hvordan det påvirker børnene og at du synes det er okay at bytte en gang i mellem, men at det har taget lidt overhånd på det sidste?

Anmeld

24. oktober 2011

1012lmp

Tullemor82 skriver:

Aner ikke hvordan i bor i forhold til hinanden, men her "bytter" vi kun en enkelt dag hvis det er fordi vi fx skal noget fredag, hvis det så er i fars uge henter jeg knægten fredag og har ham til lørdag kl. 12 hvorefter han bare må være frisk

Men det kan jo også tage overhånd, kan du ikke forklare ham hvordan det påvirker børnene og at du synes det er okay at bytte en gang i mellem, men at det har taget lidt overhånd på det sidste?

Jo det er nok det jeg bliver nødt til at gøre...! Gider bare ikek være uvenner med ham

Men vi bor 50km fra hinanden og jeg få dem hjem søndag eftermiddag så vi er nødt til at bytte hele weekenden når det er.

Anmeld

25. oktober 2011

june1987

1012lmp skriver:

Jamen er ikke så streng for altså nogle gange kan man jo virkelig komme i problemer hvor det er nødvendigt men satme ikke hver mdr..!

Og hvordan siger jeg det lige til ham så jeg ikke virker som en dum kost?

sig det som det er at drengene bliver skuffet over at vente så længe søde.. men ja forstår godt hvad du mener

Anmeld

25. oktober 2011

Nettemor

har ikke læst hele tråden så ved ikke om det er blevet foreslået.. men har du overvejet at foreslå ham at i bytter permenent da han alligevel altid skal noget de weekender han har børnene? kan være den fiser ind så..

Anmeld

25. oktober 2011

Emily2012<3

1012lmp skriver:

Hvordan har i andre enlige det med at bytte weekend med barnets/børnenes far?

Jeg er så skide træt af at min x ALTID vil bytte.... Det sker 1 gang om mdr at han vil bytte en weekend og er så skide træt af det altså... Synes det er helt fair at man engang i mellem skal noget og man bliver nødt til at bytte er bare så træt af at det er evig og altid...

Og nu i dag har har endnu engang nævnt at han vil bytte... og vi har lige de sidste 2 weekender byttet... Er ved at brække mig over det og overvejer at sige nej selvom jeg ingen planer har... er det unfair?

Er sikker på at det bare er fordi han endnu engang er inviteret til en eller anden fest...

Det jeg er mest bange for er selvfølgelig at han bare sender drengene et eller andet sted hen... Og ikke bliver hjemme men hvad ville i gøre?

Undskyld det blev lidt halvlangt er bare så PISSE træt af at han ikke bare kantage sine weekender..

Altså jeg synes da bare du skal sige nej..

Det ville jeg bestemt have gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.