Bytte weekend... gosh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

1012lmp

Hvordan har i andre enlige det med at bytte weekend med barnets/børnenes far?

Jeg er så skide træt af at min x ALTID vil bytte.... Det sker 1 gang om mdr at han vil bytte en weekend og er så skide træt af det altså... Synes det er helt fair at man engang i mellem skal noget og man bliver nødt til at bytte er bare så træt af at det er evig og altid...

Og nu i dag har har endnu engang nævnt at han vil bytte... og vi har lige de sidste 2 weekender byttet... Er ved at brække mig over det og overvejer at sige nej selvom jeg ingen planer har... er det unfair?

Er sikker på at det bare er fordi han endnu engang er inviteret til en eller anden fest...

Det jeg er mest bange for er selvfølgelig at han bare sender drengene et eller andet sted hen... Og ikke bliver hjemme men hvad ville i gøre?

Undskyld det blev lidt halvlangt er bare så PISSE træt af at han ikke bare kantage sine weekender..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg kan udemærket godt forstå dig, det er da lidt unfair overfor dig at han bare sådan bytter!

Jeg vil ikke synes det var unfair hvis du sagde nej, hvis han alligevel ingenting skal med børnene, eller har nogle planer hvor de skal med, så kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle kunnet sige nej.

Anmeld

24. oktober 2011

1012lmp

benjamins'mor skriver:

Jeg kan udemærket godt forstå dig, det er da lidt unfair overfor dig at han bare sådan bytter!

Jeg vil ikke synes det var unfair hvis du sagde nej, hvis han alligevel ingenting skal med børnene, eller har nogle planer hvor de skal med, så kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle kunnet sige nej.

Ej men tænker bare at sæt nu han ikke vil bytte de enkelte gange hvor jeg har behov for det fordi jeg har sagt nej!

Er bare så træt af at han vil bytte fordi han skal ud og fulde sig... Alt andet ville han jo kunne tage dem med til right?

Anmeld

24. oktober 2011

1012lmp

Slet ikke andre der har erfaringer eller noget?

Anmeld

24. oktober 2011

Lisbeth85

Altså jeg har tænkt mig at følge planen, og ligger aftaler i forhold til den. Og det regner jeg også med, at min eks gør. Kan selvfølgelig ske, at man en sjælden gang imellem må bytte, men som regel så SKAL man da følge rytmen. Både for børnenes skyld og jeres. Det er mest trygt for børn, hvis der sker det samme i deres liv. Jeg ved godt, at dine børn er ældre end min søn på 1 år, men stadig er der tryghed i de faste rutiner

Jeg ville ikke finde mig i det, og synes du skal tage en snak med ham om, at det ikke kan passe, at I skal bytte så meget som op til 2 gange pr. måned. Det er altså for meget, synes jeg.

Anmeld

24. oktober 2011

1012lmp

Lisbeth85 skriver:

Altså jeg har tænkt mig at følge planen, og ligger aftaler i forhold til den. Og det regner jeg også med, at min eks gør. Kan selvfølgelig ske, at man en sjælden gang imellem må bytte, men som regel så SKAL man da følge rytmen. Både for børnenes skyld og jeres. Det er mest trygt for børn, hvis der sker det samme i deres liv. Jeg ved godt, at dine børn er ældre end min søn på 1 år, men stadig er der tryghed i de faste rutiner

Jeg ville ikke finde mig i det, og synes du skal tage en snak med ham om, at det ikke kan passe, at I skal bytte så meget som op til 2 gange pr. måned. Det er altså for meget, synes jeg.

Jamen præcis også det jeg tænker... Ved det godt de er ældre men normalt er det 12 dage imellem de ser deres far hvilket jeg synes er meget men når han så bytter så går der altså 19 dage..!

Og de spørger jo efter ham de kan jo godt mærke at der er længere imellem end normalt og er bare så træt af at det skal være heeele tiden at han ikke bare kan finde ud af at følge de weekender altså... Og selvfølgelig er det ok engang i mellem men jeg tager bare altid drengene med hvis jeg skal nok kan ikke se det er et problem altså..

Anmeld

24. oktober 2011

june1987

Derfor skal man ikke bytte, det har jeg aldrig gjort og brugt 

netop fordi man ender ud i sådan noget, så aftalen skal være helt klar med ingen bytteri søde

Anmeld

24. oktober 2011

1012lmp

june1987 skriver:

Derfor skal man ikke bytte, det har jeg aldrig gjort og brugt 

netop fordi man ender ud i sådan noget, så aftalen skal være helt klar med ingen bytteri søde

Jamen er ikke så streng for altså nogle gange kan man jo virkelig komme i problemer hvor det er nødvendigt men satme ikke hver mdr..!

Og hvordan siger jeg det lige til ham så jeg ikke virker som en dum kost?

Anmeld

24. oktober 2011

eirene

Jeg er enig i at han ikke skal bytte hele tiden, men tager han så de weekender han bytter til? Så han får dem den tid han skal men ikke de weekender der var aftalt fra starten. Det kunne være I permanent skulle bytte rundt.. Så ville det vel passe bedre..

Held og lykke med det. Det er et helvede at stå med det og der er kun 1 taber.. Børnene...

Anmeld

24. oktober 2011

1012lmp

eirene skriver:

Jeg er enig i at han ikke skal bytte hele tiden, men tager han så de weekender han bytter til? Så han får dem den tid han skal men ikke de weekender der var aftalt fra starten. Det kunne være I permanent skulle bytte rundt.. Så ville det vel passe bedre..

Held og lykke med det. Det er et helvede at stå med det og der er kun 1 taber.. Børnene...

Ja altså han bytter til de weekender hvor han gerne vil have dem...

Problemet er at vi har valgt de weekender vi gerne ville have... jeg er IKKE interesseret i at bytter permanent fa jeg lige nu har samme fri og børneweekender som mine andre veninder der er enlige.... Hvilket jo er smart så vi kan være sammen med og uden børn

Så synes rent faktisk at det er pisse irriterende at han ikke bare kan overholde de aftaler vi har!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.