Gaia skriver:
Spændende
nogle gange kunne jeg godt tænke mig at være mere tålmodig fordi jeg tor at det ikke at vide kønnet på forhånd giver et andet aspekt af fødslen end når man ved det. Men ak nej jeg erbare utålmodig og nysgerrig af natur så kan bare ikke vente

ja det er også grunden til at vi har valgt ikke at vide det denne gang.
Men jeg tror nu at min mand nemmere kunne forholde sig til det sidste gang, fordi han vidste at han skulle have en søn. Omvendt så ved han ligesom hvad han går ind til denne gang.
meeeeeeeeeeeeeen altså der er også fordele ved at vide det. F.eks. synes jeg det er lidt lettere at forestille sig hvordan baby ser ud og så kan man jo lidt nemmere shoppe babytøj 
Jeg har fået en masse ekstra scanninger denne gang, så har haft mange chancer for at få kønnet at vide og senest var her for 1,5 uge siden, hvor scanningsdamen sagde at baby lå, så hun skulle passe på hvor hun satte scanneren på for at undgå at se det....så der var det altså svært at være standhaftig....men hun hjalp ved at sige, at der var mange der blev fristet, når de kom ind til hende
tror hun gerne ville støtte os i vores beslutning, nu da vi havde ventet så længe...
Så håber det er ventetiden værd!
Anmeld