Dreng vs pige graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.160 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Gaia

Var jeres graviditett anderledes da i ventede et andet køn end den først? Er bare nysgerrig. Min graviditet har indtil videre mindet meget om den med Maja, dog med lidt mere kvalme og kan også i denne graviditet spise kødsovs, som var bandlyst under sidste gravidietet . Har ingen anelse om hvad køn vi venter os, men vi skal til kønsscanning her den 5 nov. Der er jeg 16+1 så håber der er held til at se kønnet. Glæder mig helt vild! Kan ikke lade være med at tro det er en pige, måske er jeg farvet Af den første graviditet men synes at hvis det er en dreng burde jeg så ikke kunne mærkw nogle graviditetstegn/ gener aom er anderledes end da jeg bar en pige? Hvad tænker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

chael

Gaia skriver:

Var jeres graviditett anderledes da i ventede et andet køn end den først? Er bare nysgerrig. Min graviditet har indtil videre mindet meget om den med Maja, dog med lidt mere kvalme og kan også i denne graviditet spise kødsovs, som var bandlyst under sidste gravidietet . Har ingen anelse om hvad køn vi venter os, men vi skal til kønsscanning her den 5 nov. Der er jeg 16+1 så håber der er held til at se kønnet. Glæder mig helt vild! Kan ikke lade være med at tro det er en pige, måske er jeg farvet Af den første graviditet men synes at hvis det er en dreng burde jeg så ikke kunne mærkw nogle graviditetstegn/ gener aom er anderledes end da jeg bar en pige? Hvad tænker I?

Har haft 3 ret forskellige graviditeter og jeg har fået pige, dreng, dreng.

Så det kan man ikke sige så meget om. Ihvertfald ikke i mit tilfælde

*Camilla

Anmeld

24. oktober 2011

Gaia

chael skriver:

Har haft 3 ret forskellige graviditeter og jeg har fået pige, dreng, dreng.

Så det kan man ikke sige så meget om. Ihvertfald ikke i mit tilfælde

*Camilla

Nej det kan jeg godt se, men hvad så når graviditeterne er ret ens..måske er det bare den måde jeg er gravid på og har intet med kønnet at gøre?

Anmeld

24. oktober 2011

Sara.

Mine graviditeter har mindet meget om hinanden....

Havde dog en lille smule mere kvalme med nr 2 og halsbrand og en mindre mave...

Men ellers ikke rigtig nogle forskelle...

Min den første var en pige.

Nr. 2 en dreng

Anmeld

24. oktober 2011

Ciss

Den første gang: Jeg mistede appetitten af kødprodukter de første tre mndr men havde ikke noget særliug kvalme. Trivedes bedst med et sundt kosthold. Havde ikke noget særlig sukkertrang. Fik pige.

Anden gang: Kunne spise kød, men var småkvalm i tre måneder først, og kastede op mindst to gange pr dag de sidste tre mndr - men der var muligvis en sammenhæng med en kraftigt forværret astma. Mere henfalden til chokolade end første gang. Fik dreng.

I andet svangerskab forværredes min astma kraftigt, og jeg tror det meste af forskellen stammer derfra. Ellers var det meget det samme...

Anmeld

24. oktober 2011

S.Maria

En jeg gik i klasse med er gravid har har haft meget kvalme de første måneder, hun venter en pige. Sidste gang var det også en pige og der havde hun ingen kvalme.

Anmeld

24. oktober 2011

Gaia

Er bare spændt på hvad kønnet er... men kan læse mig frem til i jeres svar at to graviditeter godt kan ligne hinanden men have forskelligt køn indenbords. Så nok ikke andet for end at vente og se til den 5 nov. Nøj glæder mig! tak for alle jeres svar kram

Anmeld

24. oktober 2011

Muffinmus

mine var ikke ens i hver hvert....den jeg har nu minder mig meget om min søns, så er spændt på om der gemmer sig en dreng derinde:-)

Anmeld

24. oktober 2011

Bette-mor9o

Altså jeg havde opkast og kvalme fra uge 12 til slut i min første graviditet. Og denne gang har jeg haft opkast siden uge 6, er dog blevet bedre til at holde maden nede, er 15+3 idag. Vægten siger dog stadig - 3kg.

Anmeld

24. oktober 2011

LR85

Jeg er også spændt som dig trådstarter. Min graviditet nu, er lidt anderledes end den første. Meget mere træt og lidt kvalme. Skal vist først til scanning engang i dec/januar, så må vente tålmodigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.