Snart testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Det er jeg ked af at høre.. men igen er du ikke gået over tid endnu så der er stadig håb forude..

Ja der er, masser af håbe og tro på det lykkedes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

GønskE

christina92 skriver:

G

Hej alle i baby glade mennesker!

Jeg skal teste på onsdag ca. ved ikke om jeg skal vente til efter weekenden for virkelig at være sikker på at jeg er gået over? Måske det slet ikke bliver nødvendigt, måske kommer mens.

Jeg har sådan en mærkelig fornemmelse i underlivet, det niver lidt og virker lidt "tung" i maven. Har kvalme og krampe ondt i maven når jeg har spist morgenmad, men ingen ømme bryster overhovedet!

Vil ikke sætte forventningerne for højt, men ønsker bare så meget at der skal ske noget, har kun prøvet i en måned, men hvor ville det være skønt, med en positiv test, har en til at ligge ude i skabet, men er nervøs for at teste, for er sikker på den stadig er negativ

Havde bare lige brug for at læsse af.. tak fordi du læste

Jeg kom til at teste i dag alligevel, selvom jeg ville vente! Meeen, der kom to streger så POSITIV efter første forsøg!

Anmeld

25. oktober 2011

christina92

GønskE skriver:

Jeg kom til at teste i dag alligevel, selvom jeg ville vente! Meeen, der kom to streger så POSITIV efter første forsøg!

Ej hvor skønt!!  Kæmpe stort tillykke! hvor er det fantastisk..

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

christina92 skriver:

Ej hvor skønt!!  Kæmpe stort tillykke! hvor er det fantastisk..

Hvad med dig selv?

Anmeld

25. oktober 2011

christina92

GønskE skriver:

Hvad med dig selv?

Testede desværre temmelig negativ i morges, så nu må vi se hvad der sker de næste dage... Men kæmpe tillykke til dig hvertfald..

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

christina92 skriver:

Testede desværre temmelig negativ i morges, så nu må vi se hvad der sker de næste dage... Men kæmpe tillykke til dig hvertfald..

Hvor øv men tak, håber for dig, at det kommer snart

Anmeld

25. oktober 2011

christina92

GønskE skriver:

Hvor øv men tak, håber for dig, at det kommer snart

Tak, chancen er der jo stadig, må bare vente og se om mens kommer har jo først oprindelig testdag i morgen..

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

christina92 skriver:

Tak, chancen er der jo stadig, må bare vente og se om mens kommer har jo først oprindelig testdag i morgen..

Krydser for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.