kan det være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vi startede på PB for snart 10 dage siden - men inden da havde vi også ubeskyttet sex der prøvede vi bare ikke på at blive gravide, men var enige om at kom der noget ud af det så ville den lille da helt sikkert være velkommen.

Jeg skulle have haft test dag om to dage men min mens kom for en uge siden om morgenen - men allerede kl. 16. var den væk igen og har ikke set noget til den siden.

Har de sidste par dage haft rigtig mange tegn på at jeg er gravid... hvad siger i, tror i det kan være det?

Og hvis det er - hvorfor var min mens der så selvom det var kortvarrigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ingen der kan fortælle mig hvorfor min mens gør som den gør?

Anmeld

24. oktober 2011

Frk.S

Det kan godt være fordi du er gravid. Men det kan du kun få endeligt svar på ved at tage en test.

Der er vist nogen der får en lille blødning når ægget sætter sig fast - har jeg ikke oplevet selv dog.

SÅ... ud og tis på en pind, og ind og opdatér her!

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det kan godt være fordi du er gravid. Men det kan du kun få endeligt svar på ved at tage en test.

Der er vist nogen der får en lille blødning når ægget sætter sig fast - har jeg ikke oplevet selv dog.

SÅ... ud og tis på en pind, og ind og opdatér her!

jeg kan godt lide at jeg har nogle på mig lige idag - selvom jeg er på arbejde xD hahahah

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg kan godt lide at jeg har nogle på mig lige idag - selvom jeg er på arbejde xD hahahah

Jeg kan se en kontrolstreg....

OG EN STREG MERE!

Anmeld

24. oktober 2011

Frk.S

Anonym skriver:

HE HE.

Hvis du først har testdag om to dage kan den jo godt være negativ på trods af at du er gravid. MEN på den anden side, HVIS det var ægget der satte sig fast for en uge siden, vil jeg da mene at chancen for en positiv test er ok.

Jeg ville ikke kunne vente

Anmeld

24. oktober 2011

Frk.S

Anonym skriver:

OG EN STREG MERE!

Ej, hvor fedt. STORT tillykke!!   

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

HE HE.

Hvis du først har testdag om to dage kan den jo godt være negativ på trods af at du er gravid. MEN på den anden side, HVIS det var ægget der satte sig fast for en uge siden, vil jeg da mene at chancen for en positiv test er ok.

Jeg ville ikke kunne vente

Jeg tror jeg kommer til at få brugt de mange tests jeg har liggende i løbet af ingen tid...   jeg elsker bare at se de der to streger xD

Anmeld

24. oktober 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Jeg tror jeg kommer til at få brugt de mange tests jeg har liggende i løbet af ingen tid...   jeg elsker bare at se de der to streger xD

Da jeg testede positivt brugte jeg også resten af mine tests i dagene efter, sådan ligesom for at være helt sikker! Det er bare stort at stå med de 2 streger.

Er det din første?

Anmeld

24. oktober 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

OG EN STREG MERE!

ÆHJ, tillykke altså!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.