Nu har I sprunget over vejedagen igen!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

ivfmarie

Er jeg den eneste der hænger i?

Som planlagt blev dette endelig ugen hvor jeg kome under de magiske 70 kilo..
vægten sagde i morges 69,4 kg. Det er 5, 5 kg mindre end den gjorde 1.januar. Nice!

Men jeg har jo også fået mig en "personlig" træner i min Wii. Og så dog... den er lidt efter mig! Den beregnede min "Wii Fit Age" til 41 år!!!! ...

Marie - gammel, men under 70 kilo!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Millebasse

Nej, jeg springer ikke over, men har først vejedag imorgen!

Hvor fedt at du er kommet under de magiske 70 kg!

Anmeld

5. februar 2009

linemus

Min kur er vel nærmest ikke-eksisterende, men alligevel har jeg vejet mig til morgen. 69,7 kg. Så der sker lidt, selvom der ryger meget usundt indenbords. Måske er det musklerne, der tyndes ud i. 2,4 kg muskler i alt.

Line - på mandag, så...

Anmeld

5. februar 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Er jeg den eneste der hænger i?

Som planlagt blev dette endelig ugen hvor jeg kome under de magiske 70 kilo..
vægten sagde i morges 69,4 kg. Det er 5, 5 kg mindre end den gjorde 1.januar. Nice!

Men jeg har jo også fået mig en "personlig" træner i min Wii. Og så dog... den er lidt efter mig! Den beregnede min "Wii Fit Age" til 41 år!!!! ...

Marie - gammel, men under 70 kilo!

Arg, Marie - nu vejer du mindre end mig! Måske jeg skal lave min egen personlige krig imod dig, så motivationen kan komme i vejret? Ej, det lyder ikke pænt. Så måske i smug

Flot vægttab

Anmeld

5. februar 2009

Plysbjørnen

Nej nej, jeg har også vejet mig, det er detsvære gået den forkerte vej her det blev til + 1,6 kg. jeg skal vist til at tage mig alvorligt sammen...

Anmeld

5. februar 2009

Mie A

Her går det super - nu er der 5 kilo mindre af mig

Anmeld

5. februar 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Arg, Marie - nu vejer du mindre end mig! Måske jeg skal lave min egen personlige krig imod dig, så motivationen kan komme i vejret? Ej, det lyder ikke pænt. Så måske i smug

Flot vægttab

vi må se om ikke vi kan få det der wii-halløj online.. så kan vi løbe om kap?

Anmeld

6. februar 2009

bette

aghh pis.. jg synes bare ik jeg har mod på det lige nu.. og jeg har endda et væddemål om det.. suk.. taber det nok..

jeg er gået op i medicin så er bare så mega træt hele tiden.... og lidt nede.. så det er ik nemt at slæbe sig af sted til noget som helst..

men det skal nok komme igen..

Anmeld

6. februar 2009

mor til en del

Måske skulle jeg lige være med her, nu tager jeg nemlig ikke på længere, så noget godt er der da ved at få graviditetssukkersyge.
Jeg burde jo blive godt rød i kinderne, når det viser sig at jeg faktisk taber mig ved at holde diæten, sådan var de nu også sidste gang jeg havde det, da tabte jeg 4 kilo de sidste 3 måneder, til trods fik jeg alligevel et 4 kilos barn.

Jeg savner helt vildt noget chokolade. Så sent som i aftes fortalte jeg drømmende manden om at når jeg har født, skal jeg forkæles med en stor plade Rittersport med hasselnødder, og jeg sagde STOR...

Nu tog jeg mig lige sammen og besteg vægten, og chok jeg har faktisk på en uge smidt 1 kilo, på en uge....hold op det er vildt...

Lisbeth.

Anmeld

6. februar 2009

Helle30

Jeg har aldrig haft planer om at springe vejedagen over. Hér er det vejedag hver dag, men det er også fordi, der stort set er fremgang hver dag. Det er lidt ligesom en god film - den vil man oghså gerne se igen og igen.
Nå, jeg har lige været på vægten: Den sagde 71 kg. Det betyder, at jeg har tabt mig 11 kg. fra de 82, der er det sidste tal, der står på min vandrejournal.
Tænk engang! På bare 14 dage.

Hvornår er det egentlig vejedag?

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.