baby sove i eget værelse..nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

er der nogle, vis barn sov i eget værelse lige fra start?. og hvad var jeres erfaringer.

eller har alle haft barnet i soveværelset?..

Oscar kom på eget værelse da han var 5 mdr.. Den første nat sov han igennem , men har så heller ik gjort det siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

tusinde tak for svar. det var lækkert at hører lidt erfaringer.

må hellere se tiden an og hvordan det går så kan man jo prøve efter en måned eller 2..

Anmeld

27. oktober 2011

jv30

Vores datter sov inde hos os den første uge og så rykkede vi hende ind på hendes eget værelse (lige ved siden af vores). Jeg kunne simpelthen ikke sove, når hun lå så tæt på - hvis jeg ikke lige suntes, at jeg kunne høre når hun trak vejret, stod jeg op og kiggede..Og så lige lidt hvil inden hun vågnede og ville have mad..

Så den første uge sov jeg stort set ikke - og det går jo ikke i længden

Det var enormt hårdt, at hun var så "langt" væk, men fik betydeligt mere overskud - så en win-win situation

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

jv30 skriver:

Vores datter sov inde hos os den første uge og så rykkede vi hende ind på hendes eget værelse (lige ved siden af vores). Jeg kunne simpelthen ikke sove, når hun lå så tæt på - hvis jeg ikke lige suntes, at jeg kunne høre når hun trak vejret, stod jeg op og kiggede..Og så lige lidt hvil inden hun vågnede og ville have mad..

Det var enormt hårdt, at hun var så "langt" væk, men fik betydeligt mere overskud - så en win-win situation

jeg har nemlig utroligt mange søvn problemer selv..kan ej sove hvis jeg kan hører manden snorke..så sover med ørepropper nu faktisk..dette skal jeg vendes af med..

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

jv30 skriver:

jeg har nemlig utroligt mange søvn problemer selv..kan ej sove hvis jeg kan hører manden snorke..så sover med ørepropper nu faktisk..dette skal jeg vendes af med..

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Min datter har været i soveværelset fra start af -sjovt nok fordi hun ikke har sit eget værelse! Men havde hun haft det, havde hun stadig ligget inde hos os. Mest fordi hun ikke er så god til at holde sutten i munden og vågner hver gang den ryger ud

Anmeld

27. oktober 2011

Tona

Anonym skriver:

er der nogle, vis barn sov i eget værelse lige fra start?. og hvad var jeres erfaringer.

Det var vores mening at Amanda skulle have sovet inde ved os i den første lange tid. Men det lod sig ikke gøre. Amanda snorkede og "snakkede" i søvne helt vildt og tovligt og vækkede mig hele tiden. Min kæreste snorker for hårdt og vækkede hele tiden Amanda. Alt i alt fik ingen ordentlig søvn overhovedet.

Så da Amanda var omkring 5 dage gammel kom hun ind på eget værelse. Vi har gode erfaringer med det på den måde at vi alle straks sov bedre og at hun fra starten af blev tryg ved sit eget værelse. Det er dog meget vigtigt at man går ind til barnet så snart det klager det mindste, for de må jo endelig ikke ligge og føle sig forladt og det er vigtigt at de ved at de bare kan "kalde" og så kommer mor eller far.

Jeg har faktisk også selv sovet på eget værelse fra dag 1 mine forældre kom hjem med mig da jeg var nyfødt.

Jeg tror ikke rigtig at barnet mangler nærvær fordi det sover selv på eget værelse så længe man bare går derind straks det "kalder". Min holdning er også lidt at dagen er til nærvær og fest og ballade og natten er til at sove i

Anmeld

27. oktober 2011

MorTil4<3

Anonym skriver:

Nick sov først mellem os de første 3 måneder, derefter i sin egen seng, ved siden af mig. . og da han var 6 måneder røg han ind på sit eget værelse

det var simpelthen til sidst det bedste for os alle, vi kom til at vække ham når vi gik i seng, og hvis far snorkede for højt og så videre, så da han kom ind på sit eget værelse, har han faktisk sovet igennem helt siden da

Anmeld

27. oktober 2011

annec

Anonym skriver:

Sebastian er 2 mdr, og han sover inde i soveværelset. Kunne slet ikke forestille mig at han skulle sove på sit værelse allerede nu

Anmeld

27. oktober 2011

MSM

Anonym skriver:

Vores datter som på sit eget værelse fra hun var 4 uger.. Mange synes det var tidligt bl.a. pga vuggedød. Men der var ingen af os der sov ordentlig i de 4 uger og derfor snakkede jeg med lægen som sagde at vi alle ville være bedre stillet hvis vi fik søvn om natten. Det fungerede helt optimalt for os. Hun har sovet igennem fra hun var ca 2 mdr.

Jeg vil sige at i skal gøre hvad i føler for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.