Anonym skriver:
Er det nomalt? At farmoren kan sidde i ens hjem og sige til den ene af børnene at det er den smukkeste og farmors ynglingsbarnebarn? Og have 3 gaver (en flot lyserød sengehimmel, prinsessekjole, opgave bog og tonsvis af slik) med til ynglingen og kun en til det andet barn (et par sutsko) ? altså fint nok hun giver den store lidt ekstra, men kombineret med ybglingsbarnebarnet.. hmm... Den anden er godt nok kun 6 mdr. så forstår det ikke, men alligevel!
Sådan er det også her.. De siger bare ikke direkete at det er deres ynglings..
Men min svigermor og svigerfar har 2 børnebørn vores Sebastian og en der er halvandetår.. De vil altid sidde med Sebastian, men passer den anden dag og nat, snakker kun om hende og aldrig om Sebastian.. Ligger 1000 billeder ud af hende på face, men ikke Sebastian.. Har billeder af hende overalt, men ikke et eneste af Sebastian. De har lige haft hende med til fotograf igen igen igen, men vil ikke have Sebastian med. Køber ting og sager til hende, men intet til vores. Hvis jeg prøver at snakke om min guldklump, snakker de med det samme om hende istedet..
Man bliver jo egentligt lidt ked af det, men syntes det er deres problem. Jeg nyder ham bare ekstra..
Men det er jo noget andet når dine er søskende. Vil bare lige sige at du ikke er den eneste 
Anmeld