Dybt frustreret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Mumimetz

Min mand og jeg her prøvet at blive gravide i 2 måneder nu - og stadigvæk ingen ting.

Jeg har lige fået min mens - hm! Så skulle man nok ikke have været så praktisk at vente med at få børn, til man havde udd. og job på plads...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

sweet

Mumimetz skriver:

Min mand og jeg her prøvet at blive gravide i 2 måneder nu - og stadigvæk ingen ting.

Jeg har lige fået min mens - hm! Så skulle man nok ikke have været så praktisk at vente med at få børn, til man havde udd. og job på plads...

du skal væbne dig med toldmodighed da det sagtens kan tage flere mdr.. første gang jeg blev gravid var først efter 8 mdr...

Anmeld

24. oktober 2011

Mumimetz

Ja. Det er bare svært, når man nu så gerne vil...

Min bekymring går nok også på, at flere af mændene i min mads familie har haft problemer med at "levere varen".

Anmeld

24. oktober 2011

NNL

2 måneder er ingenting! Her tog det 11 mdr... Den eneste vej er nok bare at finde tålmodigheden frem, selvom jeg ved hvor svært det er

Nyd at I har taget beslutningen om at blive forældre og tænk på at det også er en spændende tid når man prøver

Held og lykke

Anmeld

24. oktober 2011

Mumimetz

Mange tak

Vi nyder det nu også

Anmeld

24. oktober 2011

NNL

Mumimetz skriver:

Mange tak

Vi nyder det nu også

Det var godt, ellers bliver det helt uudholdeligt med ventetiden

Anmeld

24. oktober 2011

Flødebollen

Heh..

Hovedet på sømmet er vist meget dækkende

Vi vil også meget gerne have en lille skøn baby, men er "så fornuftige at vente til efter uddannelse og job"...

Du må ikke sige sådan - får sgu da dårlige nerver

Derudover - Held og lykke med projektet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.