sådan der.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

TaAsJu

Ihh tillykke... Man bliver lidt paf når den sidder i første forsøg..

Havde fået det samme afvide som dig og her sad den også første gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

eliasogmor

ladydan1 skriver:

ja savner også de gale dage..men de fleste "gamle" er vist også forsvundet nu.

Det bliver spændende at følge dig.

:-) sisse

en jeg savner helt vild er miamaja......hende der bor  i det usa....

Anmeld

24. oktober 2011

eliasogmor

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ihh tillykke... Man bliver lidt paf når den sidder i første forsøg..

Havde fået det samme afvide som dig og her sad den også første gang...

jeg var meget paf... men vidste det kunne lade sig at gøre , da jeg blev gravid med min søn... fordi jeg startede en dag forsent  op....

Anmeld

24. oktober 2011

TaAsJu

eliasogmor skriver:

jeg var meget paf... men vidste det kunne lade sig at gøre , da jeg blev gravid med min søn... fordi jeg startede en dag forsent  op....

hehe..

Anmeld

24. oktober 2011

Nemesis

en jeg savner helt vild er miamaja......hende der bor  i det usa....

ja hun kom altid med dejlige indlæg og lækre billeder af barn og hunde.

Gad vide hvad der blev af hende?

:-) Sisse

Anmeld

24. oktober 2011

eliasogmor

ladydan1 skriver:

ja hun kom altid med dejlige indlæg og lækre billeder af barn og hunde.

Gad vide hvad der blev af hende?

:-) Sisse

ja det gad jeg godt vide....

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

STORT TILLYKKE

Anmeld

24. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Stort tillykke ..

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

eliasogmor skriver:

https://www.baby.dk/debat/135614pi1/proever-at-blive-gravid/saa-proever-vi-igen----.aspx

jepper, det var mig der var gemt bag dette indlæg... og jeg frygtede sådan den lange ventetid , der jo ihvertfald ville komme, da jeg jo først lige havde smidt p pillerne... i hvertfald 3 mdr, fik jeg fortalt... men hvad  mit øje skuer er nu 5 positive graviditets test....

men hvordan havde jeg det lige da jeg stod med den første positive , men meget utydelige test.. jeg var bange og frygtede alt  i det øjeblik, jeg rystede og tænkte, hvad nu... jamen det skulle  jo ikke gå så hurtigt... altså såhhh hurtigt..... vil gerne have et barn  med min dejlige kæreste.. men hold da op det gik hurtigt...men i dag synes jeg der er dejligt det gik hurtigt.. lige bortset fra den lille detalje at jeg først er færdig  på semnariet slutningen at juni.. og min termin vil ligge  i slutningen at juni...pyh ha... men jeg er glad  og min kæreste er glad.. der er stadig tyd tys nogle enkle ved det så dem jeg er venner med  på fb.. tys tys....vi er så glade at vi har købt kravlegård og tremmeseng her  i weekenden, jeg fandt et skide godt tilbud..så det måtte jeg eje.. og for nogle uger siden fanft jeg også lige en leander vugge til 500 med stativ som jeg også måtte eje....jubiiii jeg skal være moar  til 2 .... over and out... men i høre meget mere  fra mig... nu har jeg snart været  på baby i 4 år og 2 graviditeter.... første mave billede...4+3 ca, da jeg endnu ikke har været ved lægen...

Tillykke!!!

Vil bare lige fortælle at min bror's kone fødte deres datter 3 uger for tidligt - det vil sige at hun skulle have sin store sidste eksamen da hendes datter kun var en uge gammel..

Hun læste og læste og gik op og fik et 12-tal med en baby på armen  Så det kan man sagtens

Held og lykke

Anmeld

24. oktober 2011

annec

stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.