https://www.baby.dk/debat/135614pi1/proever-at-blive-gravid/saa-proever-vi-igen----.aspx
jepper, det var mig der var gemt bag dette indlæg... og jeg frygtede sådan den lange ventetid , der jo ihvertfald ville komme, da jeg jo først lige havde smidt p pillerne...
i hvertfald 3 mdr, fik jeg fortalt... men hvad mit øje skuer er nu 5 positive graviditets test....
men hvordan havde jeg det lige da jeg stod med den første positive , men meget utydelige test.. jeg var bange og frygtede alt i det øjeblik, jeg rystede og tænkte, hvad nu... jamen det skulle jo ikke gå så hurtigt... altså såhhh hurtigt.
.... vil gerne have et barn med min dejlige kæreste.. men hold da op det gik hurtigt...men i dag synes jeg der er dejligt det gik hurtigt.. lige bortset fra den lille detalje at jeg først er færdig på semnariet slutningen at juni.. og min termin vil ligge i slutningen at juni...pyh ha...
men jeg er glad og min kæreste er glad.. der er stadig tyd tys nogle enkle ved det så dem jeg er venner med på fb.. tys tys....vi er så glade at vi har købt kravlegård og tremmeseng her i weekenden, jeg fandt et skide godt tilbud..så det måtte jeg eje.. og for nogle uger siden fanft jeg også lige en leander vugge til 500 med stativ som jeg også måtte eje....jubiiii jeg skal være moar til 2 .... over and out... men i høre meget mere fra mig... nu har jeg snart været på baby i 4 år og 2 graviditeter....
første mave billede...4+3 ca, da jeg endnu ikke har været ved lægen...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld