Er så forvirret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2011

kimfrit

Jeg tester jo som en sindsyg efter min ÆL, jeg lavet for nogle dage et indlæg om at jeg havde blødt lidt i forbindelse med min ÆL.

Jeg havde haft niv i den ene side og en murren i underliver den 20 og så testede jeg positiv for ÆL, selvom je først skulle have min ÆL den 22. Jeg tester dog altid videre indtil den er synlig negativ.

Den 21, så kraftig, men ikke kraftigere end den 20, så tænker det nok var den. 20 der var ÆL. Den 22 bliver stregen endnu kraftiger og jeg tænker jeg har taget fejl og det er den 22 jeg har ÆL.

MEN tester så her til morgen, 24 og nu er den endnu tydligere?!?!?!, jeg forstår ingenting, mon jeg så har ÆL fra i dag af? Jeg ville have lagt billeder op, men jeg har ikke lige mit kammera med, så de må komme senere.

Men er der andre der har prøvet det, at blive forvirret over testene?. Mine test plejere altid at blive mere og mere utydligere efter ÆL, men ikke denne gang. og jeg havde jo også de de niv omkring den 20.

Så jeg er helt forvirret, har man niv i underlivet et par dage før sin ÆL eller er det ikke i forbindelse med sin ÆL????

Håber der er nogle der kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

kimfrit

24. oktober 2011

kimfrit

Slet ingen med lidt hjælp??????

Anmeld

24. oktober 2011

kimfrit

kimfrit skriver:

Slet ingen med lidt hjælp??????

opper igen

Anmeld

24. oktober 2011

kimfrit

hmmm giver op....

Anmeld

24. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

ÆL kommer først 24-36 timer efter den første positive test.

Men hvis den pludselig er blevet endnu tydligere end den første du tog,så har den første ikke været positiv,for LH hormonet stiger ikke efter det har peaket,det kan højst holde peaket i op til 7 dage,men derfor har man stadig ÆL 24-36 timer efter den første positive test.

Anmeld

24. oktober 2011

kimfrit

mea skriver:

ÆL kommer først 24-36 timer efter den første positive test.

Men hvis den pludselig er blevet endnu tydligere end den første du tog,så har den første ikke været positiv,for LH hormonet stiger ikke efter det har peaket,det kan højst holde peaket i op til 7 dage,men derfor har man stadig ÆL 24-36 timer efter den første positive test.

vil du så tro jeg havde min ÆL, omkring den 20 hvor jeg også havde lidt underlivssmerter? eller...

Jeg ville sætte nogle billeder op af det senere år jeg kom hjem, måske i bedre kan se og forstå det med billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.