Strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Kageelsker

-Sigrid- skriver:

Ja, de genere mig egentlig ikke, men det gør så at jeg har den der "ta' det nu roligt" holdning til at folk omkring nu begynder at blive meget bekymrede over det - jeg har haft tiden til at vende mig til dem

Ja der har været god tid til at vænne sig til det

Jeg må da indrømme at jeg helst vil være foruden, men kommer de så er det bare sådan det er, og så tager vi det med, ikke noget jeg panikker over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Ja der har været god tid til at vænne sig til det

Jeg må da indrømme at jeg helst vil være foruden, men kommer de så er det bare sådan det er, og så tager vi det med, ikke noget jeg panikker over 

Ja, 20 uger 

Det er en ... fornuftig holdning, tror jeg Det er vel ligesom med vægtøgning og ødmer over det hele; nej tak, men hvis det er det der skal til for at jeg får min baby er det iorden

Anmeld

25. oktober 2011

Nitz - <3 David

Kageelsker skriver:

EFTER at have født? Det er alligevel tarveligt!

Føler mig bestemt heller ikke sikker på at slippe, men man håber jo lidt. Kommer de, så kommer de og så tager vi da også det med

Nej det er ikke helt fair at nogle får dem efter fødslen hihi..
Men ja,. Man ved jo der er chance for at få dem.. Så man må jo ta det hele med.. Men jeg er nu heller ikke så flov over min krop (selvom den ikke ligefrem er noget at råbe hurra over hehe), at jeg ville gå i spåner over sådan noget..

Jeg er faktis mere bange for årerknuder i benene.. Det har min mor nemlig døjet med. Og hun har også fået fjernet nogle pga. smerter i dem.. Jeg har en lille antydning til en knude på mit ene lår.. Som jeg har haft i mange år.. Men en graviditet kan jo få dem til at "blomstre" Krydser fingre for at jeg slipper...

Anmeld

25. oktober 2011

Louiiiise

Jeg har ingen stræk mærker fået endnu og håber da jeg kan undgå dem men ellers må jeg jo leve med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.