Strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Kageelsker

Jeg har endnu ikke set skyggen af dem (er 29+1 idag), hvilket jeg er rigtig glad for, men er egentlig i tvivl om hvor sent i graviditeten de kan dukke op? Principielt er man vel ikke sikker på ikke at få nogen før man har født, eller hva?

Har i fået strækmærker og i så fald hvornår begyndte de at komme? Hvor sent har i hørt om at folk fik strækmærker?

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

TbCp

Jeg har ingen strækmærket fået endnu, og fik det heller ikke sidste gang. Dog kom der et par stykker på mine bryster i dagene efter fødslen, fordi de blev gigant store da mælken begyndte at løbe til. Der er dog intet at se i dag

Anmeld

24. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg har fået nogle meget meget små tynde mærker.. der er helt usynlige.. men jeg kan mæke dem.. Sådan helt ude på siden/hoften lige over trussekanten.. Men de er som sagt helt usynlige.. Der ud over har jeg fået en lille en på ca, 1 cm på det ene bryst..
jeg kender flere der siger at man sagtens kan få dem efter man har født.. Eller kort tid før.. Så vent hellere med at juble hihi.. Selvom du selvf. kan være heldig at slippe
Det tvivler jeg på at jeg er.. Men hva.. jeg overlever jo nok

Anmeld

24. oktober 2011

Ka+Ma=Be

En i min mødregruppe fik først strækmærker EFTER hun havde ramt termin!  Puuuha!

Men som du ved fik jeg dem jo lææænge inden! Mener jeg havde dem allerede i 2. trimester - så vidt jeg husker 

(og undskyld jeg blander mig i jeres mødregruppe, men det er lidt spændende!  hehe)

Anmeld

24. oktober 2011

-Sigrid-

Tja, jeg fik strækmærker pga hormonpåvirkningen inden jeg var 10 uger henne 

Og jeg fik MANGE 

Anmeld

25. oktober 2011

Carl-Emil's mor

5 små små prikker på højre hofte, 3 små på venstre . Små mener jeg ca 0,5-1,2 cm lange så har jeg på undersiden af maven et enkelt dog meget lyst også har jeg 1 på min skønne skønne numse!! Næsten det værste selvom det kun er 1,3 cm langt...

Anmeld

25. oktober 2011

Carl-Emil's mor

5 små små prikker på højre hofte, 3 små på venstre . Små mener jeg ca 0,5-1,2 cm lange så har jeg på undersiden af maven et enkelt dog meget lyst også har jeg 1 på min skønne skønne numse!! Næsten det værste selvom det kun er 1,3 cm langt...

Anmeld

25. oktober 2011

Kageelsker

Nitz - 27+ skriver:

Jeg har fået nogle meget meget små tynde mærker.. der er helt usynlige.. men jeg kan mæke dem.. Sådan helt ude på siden/hoften lige over trussekanten.. Men de er som sagt helt usynlige.. Der ud over har jeg fået en lille en på ca, 1 cm på det ene bryst..
jeg kender flere der siger at man sagtens kan få dem efter man har født.. Eller kort tid før.. Så vent hellere med at juble hihi.. Selvom du selvf. kan være heldig at slippe
Det tvivler jeg på at jeg er.. Men hva.. jeg overlever jo nok

EFTER at have født? Det er alligevel tarveligt!

Føler mig bestemt heller ikke sikker på at slippe, men man håber jo lidt. Kommer de, så kommer de og så tager vi da også det med

Anmeld

25. oktober 2011

Kageelsker

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg fik strækmærker pga hormonpåvirkningen inden jeg var 10 uger henne 

Og jeg fik MANGE 

Øv øv, det var dælme tidligt  Men de bliver jo ofte meget mindre synlige med tiden.

Anmeld

25. oktober 2011

-Sigrid-

Kageelsker skriver:

Øv øv, det var dælme tidligt  Men de bliver jo ofte meget mindre synlige med tiden.

Ja, de genere mig egentlig ikke, men det gør så at jeg har den der "ta' det nu roligt" holdning til at folk omkring nu begynder at blive meget bekymrede over det - jeg har haft tiden til at vende mig til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.